mag je nu wel of niet windows op 2 computers/laptops instaleren? als je maar 1 serial hebt natuurlijk:P\en wat zijn de gevolgen als je het wel doet maar niet mag?
Nee, het mag niet, en het kan resulteren in een probleem met de WGA. Of je het doet moet je zelf weten, maar hier ga je niet met eventuele problemen worden geholpen.
Maar met een heel klein beetje eigen inzet en een beetje logica had je dat toch wel zelf kunnen bedenken?
Maar met een heel klein beetje eigen inzet en een beetje logica had je dat toch wel zelf kunnen bedenken?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De direct merkbare gevolgen: Je kan het tweede systeem niet activeren.
Of wat hierboven staat.
Of wat hierboven staat.
[ Voor 15% gewijzigd door job op 07-12-2009 18:31 ]
Verwijderd
Mag niet en ik verwacht ook niet dat het gaat lukken omdat je hem ook moet activeren, wat faalt als het nummer als eens geregistreerd is.
Ja klopt het leek mij ook wel logisch, maar als je gaat google vind je daar geen duidelijk antwoord op:P
En aan dat activeren had ik even niet gedacht. jullie hebben natuurlijk gelijk!
Ik zat er over te denken om het te proberen, maar ga nu maar 20 euro betalen voor een upgrade:D(als ik weer geld heb...)
En aan dat activeren had ik even niet gedacht. jullie hebben natuurlijk gelijk!
Ik zat er over te denken om het te proberen, maar ga nu maar 20 euro betalen voor een upgrade:D(als ik weer geld heb...)
Dus....
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()