Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gouden Steeksleutel, 'voltooid' met nog 2 cats te gaan. Bug?

Pagina: 1
Acties:
  • 277 views

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
De site vertelde dat ik klaar was en via DM/mail op de hoogte kon worden gehouden.
Echter had ik notebook en netbook nog niet ingevuld. Ik kreeg deze melden na het invullen van gameplatform wat (hier) dus niet de laatste cat is.
Klopt dit wel?

Edit:
Als een bezoeker wel in alle categorieën een stem uit heeft gebracht, dan wordt hem aangeboden op 31 december een bericht met de uitslag te sturen.
Lijkt mij dus dat dit niet klopt.

[ Voor 30% gewijzigd door Saturnus op 07-12-2009 17:58 ]

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Volgens mij ben je niet verplicht om overal een stem uit te brengen. Zelf heb ik ook gestemd, maar sommige categorien open gelaten en ik kreeg netjes bij de laatste categorie die ik bekeek die melding.

edit:
Die melding is dan wel vreemd, maar eventueel telt een blancostem dus ook. Verder weet ik niet precies hoe dit geregeld is, dus wacht ook mee op antwoord ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Kixtart op 07-12-2009 18:01 ]

☻/
/▌
/ \

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dit heeft er inderdaad mee te maken dat je categoriën over kunt slaan, en dus zo wel 'klaar bent' met het stemmen. Dit is iets later ingevoerd, waardoor nog veel teksten gericht zijn op het bieden van deze mogelijkheid wanneer het stemmen reeds voltooid is. Dat zal ik even hier en daar aanpassen.

By design dus, maar wel wat incorrecte tekst.

[ Voor 8% gewijzigd door Laurent op 14-12-2009 17:06 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hopelijk volgend jaar beter ;)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.