Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Media Player vind muziek steeds opnieuw niet terug

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds vandaag Windows 7. Erg tevreden over. Er is alleen iets met mijn WMP aan de hand.
Steeds als ik muziek in 'mijn muziek' zet, dan vind WMP het, sluit ik het programma af en dan weer op is alle muziek in de speler weg, maar het staat wel nog in de map.
Hij update ook, (zie ik rechts onder in beeld)... Maar de muziek kan hij niet zien. Alleen de 3 basis liedjes die er altijd al op staan..
Weet iemand wat het probleem is?

BVD

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:44

DeTeraarist

#Boots2Asses

Je kan in de opties ergens de mappen voor de library toevoegen.
De drie liedjes die WMP wel vindt staan in een map die standaard aan de library zijn toegevoegd.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je antwoord.
Maar dat is net het probleem. De muziek staat in dezelfde map. Beide in Mijn Muziek.
Ik heb die map ook al eens verwijderd in WMP en weer toegevoegd, maar er gebeurd dan niets.
En als ik alle muziek verwijder ui de Mijn Muziek map en dan weer terug plak, dan vindt hij opeens wel de helft. Maar de andere helft niet. Kan dit misschien iets met iTunes te maken hebben?

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• DjDuivert
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-10 09:59
Ik zou sowieso even in de map kijken wat het standaard programma is voor elk nummer. Maar volgens mij is het zo dat WMP standaard elk nummer pakt dat ie kan afspelen, ongeacht het default programma.

Heb je geprobeerd een andere map aan te maken en daar je muziek in te zetten? Op dezelfde plek een map "Muziek" aanmaken oid. Werkt voor jou dan precies hetzelfde. Het klinkt een beetje als een rare bug namelijk, misschien dat dat helpt.

2600K - 4.6G|8GB 1333|P8P67 EVO|Club3D 4870 1G OC|2x 2493HM|DasKeyboard Ultimate|Logitech G5|Lian-Li PC-A71b + demping|Intel 510 120G|WD Black 1TB + Green 2TB|Be-Quiet P7-Pro 850W|Xonar D2x|Phonar Ethos R 100G EdMa|Music Hall DAC25.3 + A15.2|AKG K701

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je antwoord Duivert. Helaas werkt het niet. Als ik de nieuwe map toevoeg, dan voegt WMP ze ook allemaal toe. Sluit ik WMP af, en dan weer op, is alle muziek weer weg, alleen de 3 standaard nummers niet...

Verwijderd

Topicstarter
niemand meer een idee?

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

Heb je in je settings staan dat hij geen historie moet bijhouden in WMP?

https://powershellisfun.com

Verwijderd

Topicstarter
-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 20:11:
Heb je in je settings staan dat hij geen historie moet bijhouden in WMP?
Ik heb de bij de opties gekeken, maar kan nergens een optie vinden om geschiedenis uit te schakelen.
Pagina: 1