Teken @ werkt niet meer bij Windows Live ID

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het spel net nieuw van GTA V en nu wil ik het saven, dat moet dan via windows live id, alleen kan ik daar geen teken "@" maken..... Wel op mijn computer, dus aan het toetsenbord ligt het niet, alleen nu net niet in deze omgeving...... wat kan dat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 22:41

DefLite

Why so serious?

Toetsenbord taal verkeerd? Bijv NL ipv United States-International ?

Dit kan je aanpassen door op de toetsenbord in je taakbalk te klikken.

[ Voor 53% gewijzigd door DefLite op 07-12-2009 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

shift + 2 ?

"alt" + "064"(op het numerieke toetsenbord)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
als ik gewoon computer doet het teken het wel, alleen bij windows live id niet..... overige tekens wel, alleen @ is niet te vinden, welke toetsen ik ook probeer..

En hier heb ik het juist nodig om het spel te saven. copieeren en plakken wil daar ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:19
Alt-tab, maak een @ teken, kopieer het @ teken, plakken (met ducttape :o ) dat zou moeten werken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 18:27
@Maramee
Is het misschien de bedoeling dat je alleen het gedeelte voor het @ teken invult? Er kunnen nooit 2 @'s in een e-mail adres staan, dus misschien blokkeert die het daarom wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Welke windows heb je? En welke taal is ie? Rechtsonderin je taakbalk heb je een icoontje waarmee je de "taal" van je toetsenbord kan aanpassen. Die zou ik op standaard "engels (verenigde staten)" zetten en "automatisch aanpassen" uitzetten.

P.s. Het lijkt me sowieso beter voor iedereen als niemand Windows Live spellen koopt/speelt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:52
Slogra schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:02:
Welke windows heb je? En welke taal is ie? Rechtsonderin je taakbalk heb je een icoontje waarmee je de "taal" van je toetsenbord kan aanpassen. Die zou ik op standaard "engels (verenigde staten)" zetten en "automatisch aanpassen" uitzetten.

P.s. Het lijkt me sowieso beter voor iedereen als niemand Windows Live spellen koopt/speelt >:)
Nederlands - Verenigde staten lijkt mij toch wat logische. Je hebt gebruikt de Nederlandse taal icm met een toetsenbord indeling "Verenigd Staten". Anders gaat bij je spellingscontrole ook raar doen.
Pagina: 1