Toon posts:

Krijg geen films te zien met S-video op TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Fujitsu-Siemens laptop met een s-video tvout en nu heb ik die op me tv aangesloten.. en hij doet het perfect..

alleen met films doet ie het niet.. na 3 seconden word het beeld zwart waar de film hoor te zien terwijl de film op de laptop gewoon doet.

Het rare is als ik de beeld formaat verander dan doet ie het weer voor 3 seconden. :?

Ik heb nu met meerdere programma's films gedraaid van Divx's tot mpg's maar dat maakt niet uit. Flash filmpjes doen het trouwens wel:?

Heeft iemand een idee hoe dit komt? en hoe ik het kan verhelpen?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-03 16:20
Al die dingen die je met mediaspeler enzo afspeelt maken gebruik van een overlay, en het lijkt er hier dus duidelijk op dat die videokaart in je laptop de overlay niet naar je s-vhs uitgang stuurt.

Dat is pech voor jou maar een oplossing is er niet :(.... hoewel.... misschien een nieuwe videokaart in je laptoppie :?

• reempje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-12-2024

reempje

Probeer Composiet, dat is volgens mij veel beter. (je weet wel, met tulp-plugjes).

Verwijderd

Topicstarter
Thx guys voor de reacties..

maar ik heb het al opgelost.

Het blijkt namelijk wanneer je je laptop aansluit op de tv dat hij onderscheidt maakt tussen primaire en secundaire monitoren

Primaire is de laptop en die doet het wel. Als je dat dan omdraait (dus tv primair) speelt de film alleen af op de tv.

Dus wat ik wil :)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-03 16:20
Ok, maar die opmerking van Reempje slaat ook nergens op... die snapt er geen hol van...