Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
nobody....¿¿
Ik geloof dat de 3310 nog niet wordt ondersteund door de diensten *ahum* van Genie.nl 
Tenminste deze diensten met betrekking tot logo's, ringtones, etc.
Oftewel veel reclame voor een magere site!
Gewoon een datakabeltje kopen lijkt me de beste oplossing, dan kan je zelf elk logo en ringtone erop zetten!
En voor de andere diensten kan je misschien naar Club Nokia of een ander gaan alhoewel die gasten weer geld willen in de vorm van credits of zoiets
Tenminste deze diensten met betrekking tot logo's, ringtones, etc.
Oftewel veel reclame voor een magere site!
Gewoon een datakabeltje kopen lijkt me de beste oplossing, dan kan je zelf elk logo en ringtone erop zetten!
En voor de andere diensten kan je misschien naar Club Nokia of een ander gaan alhoewel die gasten weer geld willen in de vorm van credits of zoiets
ehm het ging mij MEER om de INFO-berichten...
aan de 3310 ligt t niet. als ik in mijn tel een andere sim stouw doetie t wel.
Het schijnt aan de nieuwe nummers van dutch* te liggen. Alles wat begint met 0618 geeft problemen (heb ik gehoort).
Het schijnt aan de nieuwe nummers van dutch* te liggen. Alles wat begint met 0618 geeft problemen (heb ik gehoort).
Ik heb het even getest, gisteravond meteen ingeschreven bij verschillende G-info diensten en het mooie weer van vandaag besteld 
Maar mijn Dutchtone* Nokia 3310 met een nummer dat begint met 0618 geeft wel degelijk berichten door; Algemeen Nieuws, Weer en Horoscoop allemaal vanochtend ontvangen, dus misschien ligt het ergens anders aan?
ik heb 0618 en ik heb ook PRE-PAID dus géén abonement.....¿¿¿
Ja, All Your PrePaid Are Belong To Us!
Ik heb ook geen abonnnement!
hmmm, vreemd...
Ik heb ook geen abonnnement!
hmmm, vreemd...
Pagina: 1