Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HP Scanjet G4050 netwerk

Pagina: 1
Acties:

• rjce
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-11 16:23
Beste allemaal,

hierbij een probleem wat wij op de zaak hebben.

Voorheen hadden we hier een grafisch vormgever die alles voor iedereen in scande, dat nog enigsinds bewerkte en daarna naar je toe mailde.

Nu is die grafisch vormgever weg, en willen ze de scanner aan de server hangen (Windows Small Business 2003 RC2)

Ik kan nu op de server zelf scannen dat is het probleem niet, maar is er ook een standaard oplossing om dit vanaf de clients te doen??

Ik ben al menig programma tegen gekomen wat het zou kunnen maar daar moet weer betaald voor worden.
(www.remote-scan.com / Capturix ScanShare)

Bestaat er zoiets ?? Gratis liefst??

ik ben er al heel de dag mee bezig maar kom er gewoon niet uit, wie verlost mij?? _/-\o_ _/-\o_

bedankt vast!!

Verwijderd

Ha,

Probeer eens SANE: http://www.sane-project.org icm
http://sanetwain.ozuzo.net/

Ik heb dit zelf eens gebruikt door een usb scanner aan een linux machine te hangen, daar de sane software op, en dan was 't zelfs mogelijk om onder windows (of osx, ik weet niet meer wat ik toen getest heb) een sane/twain driver te gebruiken om direct over het netwerk te scannen.

gr,

Leon

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

rjce schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:09:
Ik ben al menig programma tegen gekomen wat het zou kunnen maar daar moet weer betaald voor worden.
(www.remote-scan.com / Capturix ScanShare)

Bestaat er zoiets ?? Gratis liefst??
Je realiseert je dat de meeste freeware alleen gratis is voor prive-gebruik, niet voor gratis gebruik? Als het voor een bedrijf is, dan moet daar gewoon wat geld voor worden uitgetrokken. Er zijn zat oplossingen die je eerst uit kunt proberen voor je ze koopt.

[ Voor 36% gewijzigd door gambieter op 08-12-2009 13:27 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

gambieter schreef op maandag 07 december 2009 @ 17:26:
Je realiseert je dat de meeste freeware alleen gratis is voor prive-gebruik, niet voor gratis gebruik? Als het voor een bedrijf is, dan moet daar gewoon wat geld voor worden uitgetrokken. Er zijn zat oplossingen die je eerst uit kunt proberen voor je ze koopt.
Nah, sane is gewoon gpl licensed, dus gratis voor prive en commercieel gebruik. Ik geloof dat die client twain driver iets van card-ware is, dus mag je een kaartje sturen naar de maker :-) maar da's niet verplicht..

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:25:
Nah, sane is gewoon gpl licensed, dus gratis voor prive en commercieel gebruik. Ik geloof dat die client twain driver iets van card-ware is, dus mag je een kaartje sturen naar de maker :-) maar da's niet verplicht..
Sorry, ik had moeten quoten. Mijn opmerking was bedoeld voor de TS die het gratis wil in een werksetting, niet voor jouw oplossing :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

gambieter schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:27:
[...]

Sorry, ik had moeten quoten. Mijn opmerking was bedoeld voor de TS die het gratis wil in een werksetting, niet voor jouw oplossing :)
Jij replied snel ! :)

• rjce
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-11 16:23
mensen,

bedankt voor jullie reacties!! Je weet hoe bedrijven zijn in de crisis, als het gratis kan dan graag gratis ;)

maar ga morgen eens aan de slag met die SaneTwain oplossing, ben benieuwd!!!

nogmaals bedankt voor de reacties!!
Pagina: 1