Ik heb een probleem: als ik door websites/documenten/pdf/gelijk wat scroll, flikkeren de tekst, icoontjes en sommige achtergronden. Het is wel niet overal even erg. De achtergrond van Yahoo Answers bijvoorbeeld flikkert enorm, terwijl het hier enkel de tekst en icoontjes zijn. Op mijn syncmaster 753s (crt) flikkert de tekst helemaal niet. Ik heb al een nieuw OS geprobeerd (XP/Vista), en alle ati drivers van 8.2 tot 9.11, maar niks helpt. Het flikkeren is wel minder erg als ik RTA op 1 zet, maar blijft behoorlijk storend.
Daarbovenop heb ik nog een probleem in games: het is precies alsof adaptive AA totaal niet werkt. Gelijk welke settings ik kies in CCC of in games zelf, hekkens en bladeren ed zien er vreselijk uit en flikkeren enorm, op beide monitors ( COD4, Crysis en Mirror's Edge).
De rest van mijn setup is:
4 GB Ram
E8400
Cooler Master Real Power 520W
Wat veroorzaakt mijn problemen?
Daarbovenop heb ik nog een probleem in games: het is precies alsof adaptive AA totaal niet werkt. Gelijk welke settings ik kies in CCC of in games zelf, hekkens en bladeren ed zien er vreselijk uit en flikkeren enorm, op beide monitors ( COD4, Crysis en Mirror's Edge).
De rest van mijn setup is:
4 GB Ram
E8400
Cooler Master Real Power 520W
Wat veroorzaakt mijn problemen?