Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Tele2] Verhuizen met behoud van nummer, zonder €95 kosten?

Pagina: 1
Acties:

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-11 23:24
Ik en mijn vriendin hebben samen een huis gekocht, en ik ben nu bezig om te kijken hoe de boel over te zetten. Aangezien het in mijn woonplaats is, zou ik graag mijn vaste nummer willen behouden. Dat loopt nu via Tele2. Ik lees zojuist op de website van Tele2 dat verhuizen met €95,- moet gaan kosten, en ik vind dat een beetje erg veel geld voor iets wat in mijn ogen voor Tele2 alleen maar een continuering van business betekent op het moment dat heel veel mensen hunnen provider heroverwegen.

Nieuwe klanten aansluiten: Gratis laptop en een half jaar voor de helft
Bestaande klanten aansluiten: €95,- dokken

Waarom zou ik dan nog voor Tele2 kiezen als ik op zijn allerslechtst bij een andere provider gratis aangesloten word? Zitten er nog addertjes onder het gras? :?

iOS developer

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-11 13:40

Robtimus

me Robtimus no like you

Je kan voor zover ik weet geen nummerbehoud op een nieuw adres hebben. Eerst moet je nummer verhuisd worden, daarna pas kan een nieuwe provider het overnemen.

Mijn mam wou hetzelfde doen; nieuw adres, nieuw Internet + bellen abonnement ipv apart Internet + KPN bellen. Helaas kon dat niet; eerst moest KPN het nummer verhuizen, daarna pas kon het overgenomen worden.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Verwijderd

Geachte BikkelZ

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail . Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:10

KroeT

[...]

BikkelZ, ik gun je van harte een betere oplossing dan het eventueel onnodig betalen van een hoop geld en ik ben wel benieuwd wat Tele2 nu geregeld heeft met je. Zou je dat nog even willen terugkoppelen?

Peace is not simply the absence of war.

• BikkelZ
Ik heb nog helemaal niks gehoord van ze, maar ik heb ze vanochtend ook pas gemaild.

Ik houd je zeker op de hoogte van hoe dit uitpakt :)

iOS developer

• BikkelZ
Lang verhaal kort:

De kosten bleken €35,- te bedragen (€35 euro te veel nog steeds naar mijn mening) maar ik heb desondanks er toch maar voor gekozen omdat ik het gewoon te druk heb met andere zaken om me te verdiepen in ook nog eens een nieuwe provider met nummerportering en alle andere ongein die er bij komt kijken.

iOS developer

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:10

KroeT

[...]

Dan hebben ze het bedrag van 35 euro goed gekozen. Is dat bedrag voor jou persoonlijk aangepast of is dat Tele2-breed gedaan? Als het eerste het geval is dan is bellen/mailen de moeite waard.

Peace is not simply the absence of war.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:45

lier

MikroTik nerd

Welkom in de wereld die commercie heet. Heel simpel, nieuwe klanten krijgen kost geld (en daar wordt dus door de providers in geïnvesteerd).

Eerst het probleem, dan de oplossing

• BikkelZ
KroeT schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:22:
Dan hebben ze het bedrag van 35 euro goed gekozen. Is dat bedrag voor jou persoonlijk aangepast of is dat Tele2-breed gedaan? Als het eerste het geval is dan is bellen/mailen de moeite waard.
Nee maar ik ben wel precies tot de zelfde conclusie gekomen als jij: die €35 euro is precies de sweet spot waarbij je weliswaar niet blij bent maar toch ook vaak weer net niet de moeite gaat nemen om een andere provider te zoeken.

Vanavond kijken of ik telefoon en internet heb in mijn nieuwe huis :>

iOS developer

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

IceManX schreef op maandag 07 december 2009 @ 14:09:
Je kan voor zover ik weet geen nummerbehoud op een nieuw adres hebben. Eerst moet je nummer verhuisd worden, daarna pas kan een nieuwe provider het overnemen.

Mijn mam wou hetzelfde doen; nieuw adres, nieuw Internet + bellen abonnement ipv apart Internet + KPN bellen. Helaas kon dat niet; eerst moest KPN het nummer verhuizen, daarna pas kon het overgenomen worden.
Wat je wel kan doen is het nummer migreren naar een prepaid Budgetphone account (kost 10 euro) , dan verhuizen en op je nieuwe adres het nummer weer migreren naar een nieuwe aanbieder.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Pagina: 1