Ik heb een compactflash kaart van 4 gb die stuk is gegaan. Hij zat in mijn pda (HP hx4700) en was opeens onleesbaar geworden. Toen met een cardreader aangesloten aan Windows XP. In eerste instantie werd er nog wel iets gevonden, maar nu helemaal niets meer. Dit betekent dus dat allerhande recoverytools ook niets meer opleveren, want ze gaan niet zoeken op een kaart waarvan windows niet ziet dat er nog een kaart zou kunnen zijn.
Als ik de cardreader met kaart nu aansluit is het precies alsof er helemaal geen kaart inzit..
Toch zou ik graag nog wat informatie van de kaart recoveren.
Iemand enig idee hoe te werk te gaan?
Ik dacht zelf aan het eventueel openbreken van de kaart, de geheugenmodule eruit slopen en die module op een of andere manier uit te lezen (bijvoorbeeld aansluiten in andere opengebroken compactflash)
Als ik de cardreader met kaart nu aansluit is het precies alsof er helemaal geen kaart inzit..
Toch zou ik graag nog wat informatie van de kaart recoveren.
Iemand enig idee hoe te werk te gaan?
Ik dacht zelf aan het eventueel openbreken van de kaart, de geheugenmodule eruit slopen en die module op een of andere manier uit te lezen (bijvoorbeeld aansluiten in andere opengebroken compactflash)