Ik heb 2 HDD recorder en heb nog steeds maar net voldoende opslagcapaciteit (lach maar - maar ik haat reclames en wil afhankelijk van mijn mood beslissen wàt ik wil zien - vandaar mijn grote behoefte aan geheugen). Ik neem steeds in SP kwaliteit op, maar ervaar dat steeds meer als onbevredigend.
Ik heb die recorder al weer een aantal jaren, dus ik dacht: er is vast -gezien de revolutie op harde schijf gebied- een ware explosie ontstaan in deze apparaten aan verbeteringen.
Maar nada....
180 gb is nog steeds de standaard, en 250 als je erg je best doet (en geld hebt). Dat is dus al jaren zo!!!
Wie weet hoe dit komt, en of er binnenkort verandering in zich is?
Dacht ik daarna: dan is er vast wel tegenwoordig een mogelijkheid aan de HDD recorder een harde schijf te koppelen voor extra opslag.
Maar idem nada....
Kan niet, is het enige dat ik op internet lees.
Ook hier: zijn er veranderingen in zicht?
Ik heb die recorder al weer een aantal jaren, dus ik dacht: er is vast -gezien de revolutie op harde schijf gebied- een ware explosie ontstaan in deze apparaten aan verbeteringen.
Maar nada....
180 gb is nog steeds de standaard, en 250 als je erg je best doet (en geld hebt). Dat is dus al jaren zo!!!
Wie weet hoe dit komt, en of er binnenkort verandering in zich is?
Dacht ik daarna: dan is er vast wel tegenwoordig een mogelijkheid aan de HDD recorder een harde schijf te koppelen voor extra opslag.
Maar idem nada....
Kan niet, is het enige dat ik op internet lees.
Ook hier: zijn er veranderingen in zicht?
rein van der meij