If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Verwijderd
Moet worden vervangen ja 
Overigens kun je meldingen als deze voortaan beter in het topic Spel- en tikfoutjes doen
Overigens kun je meldingen als deze voortaan beter in het topic Spel- en tikfoutjes doen
Is het woord bricked wel juist?
Voor zover ik weet is bricked de term voor als je je firmware ook echt niet meer kan restoren en je product volledig onbruikbaar is geworden.
Wat hier aan de hand is, is dat je WD TV gewoon compleet vastloopt. Bricked lijkt mij een verkeerde terminologie.
Voor zover ik weet is bricked de term voor als je je firmware ook echt niet meer kan restoren en je product volledig onbruikbaar is geworden.
Wat hier aan de hand is, is dat je WD TV gewoon compleet vastloopt. Bricked lijkt mij een verkeerde terminologie.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Ok, ik dacht dat ik conform "Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven," beter hier kon posten.Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:39:
Moet worden vervangen ja
Aangezien het geen spelvaud, maar een stijlfout was
@Hooglander, daar ben ik het met je eens, maar sommige WD TV's zijn wel echt bricked, omdat ook de eventuele recovery niet blijkt te werken.
[ Voor 14% gewijzigd door Matis op 07-12-2009 12:44 ]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Verwijderd
Beetje grensgeval misschien Matis 
Het woord 'unbrick' geeft ruim 1.300.000 hits in Google, wat impliceert dat iets wat 'gebrickt' is, in sommige contexten kennelijk ook weer, eh, ge-unbricked kan worden. De betekenis is in ieder geval niet voor iedereen hetzelfde: handig om daar even rekening mee te houden als je het woord gebruikt.
Het woord 'unbrick' geeft ruim 1.300.000 hits in Google, wat impliceert dat iets wat 'gebrickt' is, in sommige contexten kennelijk ook weer, eh, ge-unbricked kan worden. De betekenis is in ieder geval niet voor iedereen hetzelfde: handig om daar even rekening mee te houden als je het woord gebruikt.