Gebruikers melden problemen met WD TV Live na firmware-updat

Pagina: 1
Acties:

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:17

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
nieuws: Gebruikers melden problemen met WD TV Live na firmware-update
Daarbij moet de WDTV Live ontdaan te worden van alle kabelaansluitingen, dient de resetknop enige tijd ingedrukt te worden en een usb-stick met een oudere firmwareversie in de speler te worden geplaatst.
Moet vervangen door dient (echter staat er in de tweede zin wederom dient) of het woordje te verwijderen.

Mijn voorkeur gaat uit naar de tweede optie, omdat dan de tekst mooier is/oogt.

Succes :>

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Verwijderd

Moet worden vervangen ja ;)
Overigens kun je meldingen als deze voortaan beter in het topic Spel- en tikfoutjes doen :)

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Is het woord bricked wel juist?

Voor zover ik weet is bricked de term voor als je je firmware ook echt niet meer kan restoren en je product volledig onbruikbaar is geworden.

Wat hier aan de hand is, is dat je WD TV gewoon compleet vastloopt. Bricked lijkt mij een verkeerde terminologie.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:17

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:39:
Moet worden vervangen ja ;)
Overigens kun je meldingen als deze voortaan beter in het topic Spel- en tikfoutjes doen :)
Ok, ik dacht dat ik conform "Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven," beter hier kon posten.

Aangezien het geen spelvaud, maar een stijlfout was ;)

@Hooglander, daar ben ik het met je eens, maar sommige WD TV's zijn wel echt bricked, omdat ook de eventuele recovery niet blijkt te werken.

[ Voor 14% gewijzigd door Matis op 07-12-2009 12:44 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Verwijderd

Beetje grensgeval misschien Matis ;)

Het woord 'unbrick' geeft ruim 1.300.000 hits in Google, wat impliceert dat iets wat 'gebrickt' is, in sommige contexten kennelijk ook weer, eh, ge-unbricked kan worden. De betekenis is in ieder geval niet voor iedereen hetzelfde: handig om daar even rekening mee te houden als je het woord gebruikt.