dvd speler stuk? IDE/SATA aansluiting niet helemaal goed meer? IDE/SATA kabel niet goed meer?
Talloze oorzaken
.
Talloze oorzaken
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Ik zal de drive eens testen, maar het lijkt me sterk dat dit de oorzaak is. Desalniettemin, met computers weet je het maar nooit natuurlijk...Eldariel schreef op maandag 07 december 2009 @ 09:50:
dvd speler stuk? IDE/SATA aansluiting niet helemaal goed meer? IDE/SATA kabel niet goed meer?
Talloze oorzaken.
Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat de dvd speler en/of een kabel de boosdoener was. Je weet het immers maar nooit met pc'sWildfire schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:02:
[...]
Ik zal de drive eens testen, maar het lijkt me sterk dat dit de oorzaak is. Desalniettemin, met computers weet je het maar nooit natuurlijk...
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Heb je dit probleem al opgelost?
Want ik zit met exact hetzelfde probleem en zou graag willen weten waar dit aan ligt.
Want ik zit met exact hetzelfde probleem en zou graag willen weten waar dit aan ligt.