Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[word 2003] Menu TE uitgebreid... *

Pagina: 1
Acties:

• yourservice
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-10 10:20
Na de update van Word 2000 naar SP3 omdat er steeds foutmeldingen kwamen van Windows (welke weet ik niet meer) en Word meteen weer werd afgesloten had ik nog steeds deze foutmelding. Toen Word 2003 erop gezet en nu heb ik in het menu het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://i201.photobucket.com/albums/aa185/yourservice/Afdruksamenvoegen.jpg

Dit Afdruk samenvoegen komt dan een keer of 100 voor...

Iemand enig idee OF en dan ook HOE ik dit nog kan weghalen (registry? ini? ...).

Thnx!

[ Voor 6% gewijzigd door yourservice op 07-12-2009 09:37 ]

Verwijderd

yourservice schreef op maandag 07 december 2009 @ 09:36:
Na de update van Word 2000 naar SP3 omdat er steeds foutmeldingen kwamen van Windows (welke weet ik niet meer) en Word meteen weer werd afgesloten had ik nog steeds deze foutmelding. Toen Word 2003 erop gezet en nu heb ik in het menu het volgende:

[afbeelding]

Dit Afdruk samenvoegen komt dan een keer of 100 voor...

Iemand enig idee OF en dan ook HOE ik dit nog kan weghalen (registry? ini? ...).

Thnx!
Al geprobeerd om opnieuw te installeren, first resort bij Microsoft producten.
Sorry als het niet erg helpfull aanvoelt, maar 9/10 keer is dit minder gedoe (ff 30 minuten installeren) dan het probleem uitzoeken :/

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:59

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Opnieuw installeren / analyse en herstel zijn altijd de eerste puntjes die je moet uitproberen :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 14:59
In het menu Beeld - Werkbalken - Aanpassen... kan je de menu's en werkbalken aanpassen.

Hail to the king baby!

Verwijderd

dit soort van problemen wordt meestal net niet verholpen door herinstallatie aangezien de oorzaak zich doorgaans bevindt in de (corruptie van) gegevens opgeslagen in het profiel of het profielgedeelte in windows registry.
opkuis van het profiel of registrysleutel helpt vaak (in volgorde van uitvoering) :
- extra>aanpassen>werkbalken>beginwaarden
- extra>aanpassen>opties>Gebruikersgegevens opnieuw instellen
- verwijderen van *.pip bestanden uit het profiel

als bovenstaand niet functioneert kan je overwegen een nieuw windowsgebruikersprofiel te maken of starten met winword /a via start>uitvoeren om een slecht werkende invoegtoepassing (addin) uit te sluiten.

• yourservice
Dank je wel zo ver, ik ga het uitproberen en zal de (mogelijke) oplossing hier publiceren...

• yourservice
Compleet verwijderd en opnieuw installeren is de enige oplossing die werkt.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dank voor de update :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1