Ha eindelijk kan ik mijn Radeon overclocken (power strip wou nooit) nu loopt ie 192/192 en dat wil ik natuurlijk hoger hebben. Nu zag ik dat de radeon aan 2 kanten gehuegen chips heeft klopt dit? zo ja moet ik dus 8 heatsinks kopen. Kent iemand een zaak in Utrecht die ze heeft? En verder wil ik de Fan vervangen door een betere. Hier zoek ik er eentje van die ik rechtstreeks op de voeding aansluit. Dus niet op de mobo die zijn namelijk allemaal al in gebruik. Iemand een sugestie> en waar ik ze haal. Internet of ergens in Utrecht?
Probeer Centrum Electronica eens (voormalig RadioCentrum; Vinkenburgstraat, tussen de Oudergracht en het Neude). Je zou het misschien ook kunnen proberen bij Display Electronica (Jacobistraat dacht ik, weet niet precies hoe die heet).
Ik weet van beide zaken niet hoe groot hun assortiment heatsinks/fans is, maar ze verkopen wel het een en ander.
suc6
Ik weet van beide zaken niet hoe groot hun assortiment heatsinks/fans is, maar ze verkopen wel het een en ander.
suc6
Niuwste versie gedownload en ik heb win me tegenwoordig zonder al die zooi. Misschien had ik wel een proggie draaien die het in de war schopte nu draait er helemaal niks in me systray alleen creative soundcard tools.