Goedkope legale software (alternatieven voor slim?)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-05 09:08
Ik ben op zoek naar een aantal websites die medewerkers van (basis)scholen de optie bieden om goedkoop software te kopen. De meeste mensen kennen Slim.nl wel, maar het probleem is dat de school waar mijn vader bijvoorbeeld werkt, er niet bij staat. Ik was wel een site tegengekomen waar die wel bij staat, maar die ben ik helaas kwijt.

Mijn vraag is dus, welke alternatieven zijn er dus van Slim.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:19

Matis

Rubber Rocket

HotFix schreef op maandag 07 december 2009 @ 08:27:
Ik ben op zoek naar een aantal websites die medewerkers van (basis)scholen de optie bieden om goedkoop software te kopen. De meeste mensen kennen Slim.nl wel, maar het probleem is dat de school waar mijn vader bijvoorbeeld werkt, er niet bij staat. Ik was wel een site tegengekomen waar die wel bij staat, maar die ben ik helaas kwijt.

Mijn vraag is dus, welke alternatieven zijn er dus van Slim.nl?
Je hebt voor het hoger-onderwijs www.surfspot.nl ;)
SURFspot.nl is dé ICT-webwinkel waar studenten en medewerkers van universiteiten en hogescholen, medewerkers van basisscholen en (ouders van) basisschoolleerlingen officiele software en andere ICT-producten tegen zeer lage prijzen kunnen aanschaffen.
ThinkPad :w

[ Voor 22% gewijzigd door Matis op 07-12-2009 08:30 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:39
Surfspot ?

Matis.... 8)7

[ Voor 48% gewijzigd door ThinkPad op 07-12-2009 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

MA3D ook een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-07-2024

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Even voor de duidelijkheid: Slim en Surfspot zijn aanvullend. Slim is voor het voortgezet onderwijs en middelbaar beroepsonderwijs; Surfspot is voor het basis- en hoger onderwijs.

Zie: http://www.slim.nl/ws/def...uid=55&contentid=370&url=
en https://www.surfspot.nl/Surfspot2/Forms/Login.aspx

Je kunt als medewerker/scholier/student/ouder dus maar bij een van de twee tegelijk terecht. De TS zou volgens de info inderdaad naar Surfspot moeten (wat Matis en ThinkPad dus zeggen).

MA3D zou een optie kunnen zijn voor bepaalde Microsoft-software, maar je hebt daar minder keus dan bij bovenstaande opties.

[ Voor 11% gewijzigd door Noordvogel op 07-12-2009 10:16 ]