Toon posts:

graische kaart overleden? - plichten winkel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Graag jullie mening;
Op mijn laptop HP DV 9645 heb ik sinds kort of geen beeld, of een vreemd beeld met strepen, blokjes en hele grote pixels. Iemand een idee of dat aan het beeld scherm of de grafische kaart ligt?
Enige tips adviezen?

Ik heb hem gekocht in februari 2008. Ik ben er al mee naar winkel terug geweest.
Zij vertellen mij echter dat het een reperatie gaat worden van ca. 400 euro.
en ja jullie raden het al, maar een jaar garantie bij HP. Ik vind dit toch voor een duurdere laptop van nog geen twee jaar oud een kwalijke zaak! iemand hier ervaringen mee?
Hp reageert hierop door mij terug te verwijzen naar de winkelier.

Bedankt,
Pauline

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 22:20:
Zij vertellen mij echter dat het een reperatie gaat worden van ca. 400 euro.
Dan moet die winkelier zich aan de wet houden want dat doet 'ie niet. Je hebt 2 jaar garantie en ze mogen jou daarbij niet doorverwijzen naar de fabrikant of een technische dienst of waar dan ook. Zij moeten hem aannemen en het voor je fixen, want zij hebben jou het product verkocht. (al mogen ze je wel adviseren om meteen naar de fabrikant te gaan, mogelijk gaat dat sneller. Maar als jij het bij hun wil afhandelen is dat jouw recht).

O, en garantie betekent dus gratis afhandeling, niks 400 euro. :)

(tenzij ze aannemelijk kunnen maken dat het product door jouw schuld kapot is gegaan. Dus dit gaat niet op als je met je laptop bent gaan zwemmen maar zo te horen zal dat niet zo zijn. Waarschijnlijk heeft je videokaart de geest gegeven, even nagezocht en die laptop heeft een 8400M-GPU en die hebben een productiefout waarna ze inderdaad op den duur kapot gaan).

[ Voor 43% gewijzigd door bwerg op 06-12-2009 22:28 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties zover, ik ga hier ook niet mee akkoord!
Ik zal misschien niet zo snel op evt. reageren aangezien in thuis dus niks meer kan doen...

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-05 10:38

RaJitsu

B.S.U.R.

Laat iig wel even weten hoe het afloopt? Hoe vaker mensen hun recht kunnen halen, hoe sterker anderen in de toekomst staan en hoe minder shops dergelijke onwettige constructen hanteren.

B.S.U.R.