Verwijderd

Topicstarter
hello,
ik heb een samsung led tv gekregen van iemand, omdat hij 2 dagen in de regen had gestaan, we hebben hem volledig uitgedroogd en alles was goed droog, we hebben helder beeld, alleen komt het licht en kleur van de blauwe lamp en de groene lamp zeer fel door, waardoor ik de mensen tijdens de film tot 3 maal toe zie, gewoon, blauw en vervolgens geel???????
ik weet echt niet hoe dit op te lossen, zou iemand me kunnen zeggen aan wat dit zou kunnen liggen???
als je achteraan in de tv kijkt, brand die rode lamp wel niet zo fel als de andere 2...ben ten einde raad
s.o.s. sylvie......

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-02 18:32
weggooien, een tv die in de regen heeft gestaan? Hoe krijg je dat voor elkaar?

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-02 11:00
Lijkt me niet ongevaarlijk zelfs.

Garantie wordt lastig aangezien de tv buiten heeft gestaan.

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06-2025
Je kan hem altijd aanbieden ter reparatie. da geven ze vanzelf aan of ze hem met garantie repareren en zo niet wat het je gaat kosten.

Zelf zou ik 2x achter me oren krabben of ik nog wel zo'n tv in me huis zou willen hebben.

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-02 00:39

Dr C

met C en CK

kan je er een foto van posten? daarnaast sluit ik me aan bj het feit dat het niet ongevaarlijk klinkt om zo'n unit in huis te hebben.

p.s.: ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe het komt dat deze 2 dagen in de regen heeft gestaan, klinkt als een vrij nieuwe tv

[ Voor 32% gewijzigd door Dr C op 07-12-2009 10:17 ]

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-02 09:33
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 21:59:
[...]we hebben hem volledig uitgedroogd en alles was goed droog, we hebben helder beeld, alleen komt het licht en kleur van de blauwe lamp en de groene lamp zeer fel door, waardoor ik de mensen tijdens de film tot 3 maal toe zie, gewoon, blauw en vervolgens geel???????[...]
Natuurlijk laten drogen of even met een fohn/iets anders wat heet is, er overheen?

edit:
Als het niet teveel moeite is, schiet een klein filmpje van je probleem & plaats het op YouTube, dan kunnen we een beter "beeld" krijgen van wat er aan de hand is :Y)

[ Voor 16% gewijzigd door LinuX-TUX op 07-12-2009 10:22 ]

Pagina: 1