Goedeavond. Ik ben een Asus EEE 1005HA aan het instaleren. Hierop staat Windows 7 Starter en ik problemen met de netwerk settings. Wanneer ik er bedraad netwerk of draadloos netwerk aan verbind zie ik de verbinding opgebouwd worden in het netwerk center en dan verdwijnen wanneer deze klaar is.
De verbinding is nog steeds werkend en het netwerk/internet is bereikbaar maar netwerk center zegt dat deze niet opgezet is.
Dit brengt twee problemen met zich mee zover ik nu kan zien;
1. VPN wil niet werken. Een vpn verbinding geeft aan: Modem verwijderd: Apparaat niet beschikbaar
2. Win Update wil niet draaien. Deze geeft aan; geen verbinding met het internet beschikbaar.
Ik heb een hoop geprobeerd en gedaan maar ik kom er niet uit. Vandaar mijn draadje.
De verbinding is nog steeds werkend en het netwerk/internet is bereikbaar maar netwerk center zegt dat deze niet opgezet is.
Dit brengt twee problemen met zich mee zover ik nu kan zien;
1. VPN wil niet werken. Een vpn verbinding geeft aan: Modem verwijderd: Apparaat niet beschikbaar
2. Win Update wil niet draaien. Deze geeft aan; geen verbinding met het internet beschikbaar.
Ik heb een hoop geprobeerd en gedaan maar ik kom er niet uit. Vandaar mijn draadje.