Ik wil mijn frontje van mijn T10s vervangen. Ik heb een tork6 schroevendraaier. Als ik alle 4 de schroefjes verwijder en hem voorzichtig los maak blijft het blauwe frontje helemaal bovenaan een beetje vastzitten en ik durf hem niet los te trekken. Weet iemand hoe dit moet?
hard tegen de muur gooien??
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
[mierenneuk-mode]Op maandag 05 maart 2001 19:31 schreef EvilFox het volgende:
Ik heb een tork6 schroevendraaier.
misschien toch een torX-6 schroevendraaier kopen....¿¿¿
[/mierenneuk-mode
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Sjongejonge, sommige mensen hebben dus echt geen ruk te melden. Zijn er ook nog mensen die wel zo vriendelijk zijn om even een serieus antwoord te plaatsen?
Verwijderd
Je kunt (moet je wel voor zichtig zijn) het kapje er af halen door het blauwe kapje iets naar boven te duwen, dan wil hij weer iets verder open. Nu kun je weer iets schuiven dan weer iets open enz. enz. met een beetje wrikken krijg je hem er zo af. Pas alleen wel op dat er niets afbreekt want dan wil hij niet meer dicht.
Als je de vier schroeven onder de batt. hebt losgedraait, dan kun je hem gewoon naar boven toe losklikken. Je onderkant zit namelijk met twee hoekjes plastic in de cover geklikt.
Vervolgens nog 2 schroeven bovenaan los draaien. Let op dat je het contact van je antenne naar de telefoon niet verbuigd.
Daarna, kun je het printe eruit halen, en kan het knutselen beginnen.
Suc6
Vervolgens nog 2 schroeven bovenaan los draaien. Let op dat je het contact van je antenne naar de telefoon niet verbuigd.
Daarna, kun je het printe eruit halen, en kan het knutselen beginnen.
Suc6
-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-
offtopic:
weet iemand hoe je een C35i van Siemens openmaakt?
Verwijderd
breekwerk:) heb nieuwe frontje tijdje geleden erop laten zetten maar als ik dus zie hoe ik dat oude frontje open moet maken is het echt breekwerkOp dinsdag 06 maart 2001 18:16 schreef havana het volgende:
offtopic:
bedankt het is gelukt! Hij zat nog vast met een stukkie dubbelzijdige rubbertape.
Je had ook gewoon ff bij een phone-shop langs kunnen gaan, daar doen ze het ook voor je
Pagina: 1