Ik vroeg me af of ik oude PC onderdelen gewoon in de grijze container mag gooien?
Zoals videokaarten etc.
Of moet ik er naar de ROVA mee?
Zoals videokaarten etc.
Of moet ik er naar de ROVA mee?
[ Voor 6% gewijzigd door Jaap-Jan op 06-12-2009 17:19 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Oké, dacht ik alJaap-Jan schreef op zondag 06 december 2009 @ 17:19:
Dat laatste. Elektrische apparaten en onderdelen moeten naar de milieustraat, zodat ze kunnen worden gerecycled.
Denk je dat er iemand interesse heeft in een geluidskaart die kapot is,fish schreef op zondag 06 december 2009 @ 17:19:
marktplaats .. gratis ophalen .. gaat hetvanzelf weg
[ Voor 106% gewijzigd door Joramm op 06-12-2009 17:21 ]
Verwijderd
Ja klopt, maar nooit een verpakking erbij gehad.Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 17:20:
Over het algemeen staat er op de verpakking een sticker dat hij niet de kliko mag. Milieustraat kan wel netjes met computer componenten overweg.
Eenmaal daar aangekomen ligt er meestal wel wat leuksJoramm schreef op zondag 06 december 2009 @ 17:25:
[...]
Ja klopt, maar nooit een verpakking erbij gehad.
Zij volgens mij allemaal dingen uit oeroude pc's
bedankt voor je reactie! kost me weer een ritje naar de milieustraat
Asus Zenbook i7 256gb
[ Voor 39% gewijzigd door Jaap-Jan op 06-12-2009 17:42 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Als 'ie werkt is daar vaak genoeg interesse voor. Ook met 64MB en een retetrage GPU is het genoeg om beeld te geven en als je videokaart van je niet-meer-zo-nieuwe-pc-met-AGP kapot gaat kan je d'r nog best vijf euro voor vangen.
Dan vraag je het toch inderdaad?Jaap-Jan schreef op zondag 06 december 2009 @ 17:40:
En meenemen is diefstal.Ik heb dat ook wel eens gedaan, maar ik werd wel een keer gestoord en even verzocht om dat de volgende keer even te vragen.
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
ja, k heb een gevoel van wel jaJoramm schreef op zondag 06 december 2009 @ 17:20:
[...]
Denk je dat er iemand interesse heeft in een geluidskaart die kapot is,
een videokaart 64MB
een WIN TV kaart uit 1998?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq