Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Internet browser stopt plotseling met laden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey all,

Ik heb sinds een aantal maanden het volgende probleem:

Mijn internet browser (FireFox) op mijn pc houdt er na een tijdje mee op met het laden webpage's.
Er staat bovenin (in het tab-blad zeg maar) laden, maar onderin (onderin de browser) staat er gestopt.
Geen enkel webpagina laadt dan meer.

Als ik firefox dan afsluit, is hij niet meer te open. Ik moet dan in taakbeheer het procces beeindigen en dan kan ik hem wel opnieuw opstarten, maar het probleem blijft. Als dit gebeurt, heeft Internet Explorer ook hetzelfde probleem.

Het enige manier om weer internet te krijgen, is mijn pc opnieuw op te starten.
Op mijn laptop ( die ook FireFox en Windows 7 draait) heb ik dit probleem niet.
Ook heb ik op internet van die commands gevonden zoals flushdns enzo , maar dat helpt ook niet.

ik heb een router ertussen zitten en die heb ik tijdens zo'n "aanval" ertussen uitgehaald, maar dat veranderd niks, dus het ligt waarschijnlijk aan mijn pc.

Anybody any idea's?

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Dat FF niet goed afsluit en je hem handmatig via taakbeheer moet afsluiten ook al heb je de GUI gesloten heeft niets te maken met DNS???
Welke versie van FF?
Welke Windows versie?
Iets geinstalled qua add ons?
Al geprobeerd zonder add ons?
Al eens geuninstalled en opnieuw geinstalled?
Ccleaner gerund om registry op te ruimen?
Hoeveel geheugen gebruikt FF als hij vastloopt?
Specs van pc?

Etc etc etc

[ Voor 8% gewijzigd door Graviton12 op 06-12-2009 17:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
FireFox 3.5 gebruik ik samen met Windows 7
Ik gebruikt geen add-ons.
Uninstallen en re-install heb ik ook gedaan

Hoeveel geheugen hij gebruikt als ie vastloopt, heb ik niet gekeken. Zal ik doen als het weer gebeurdt en Ccleaner zal ik dan ook uitproberen

Specs:
AMD Phenom 99550 Quad-Core 2.6GHz 32bit
4gb ram
Windows 7

En het feit dat FF afsluiten en en DNS niks met elkaar te maken hebben, dat weet ik ook wel ;)

• TCP_IP
  • Laatst online: 05-11 20:42
Krijg je nog een melding in Eventviewer oid ?

Verwijderd

Topicstarter
TCP_IP schreef op zondag 06 december 2009 @ 18:12:
Krijg je nog een melding in Eventviewer oid ?
Nope helemaal niks

• TCP_IP
  • Laatst online: 05-11 20:42
Blijft het werken met Internet Explorer?

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:11

_AN

Heb je voor Firefox geen Safe Mode o.i.d.?

Ik zou het hier eens mee proberen, mocht dit wel werken, kun je weer een aantal dingen uitsluiten.

Edit

In Firefox kun je volgens mij ook profielen aanmaken. Maak eens een nieuw profiel en probeer het daar eens mee. Mocht je Firefox nog niet opnieuw geinstalleerd hebben, zou ik dit eerst doen.

[ Voor 42% gewijzigd door _AN op 06-12-2009 20:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
TCP_IP schreef op zondag 06 december 2009 @ 20:52:
Blijft het werken met Internet Explorer?
Ik heb FF gedeinstalleerd en werk nu met alleen met Internet Explorer en tot nu toe gaat het goed, maar het is nog een beetje te vroeg om te zeggen dat het probleem opgelost is.

Verwijderd

Topicstarter
_AN schreef op zondag 06 december 2009 @ 20:56:
Heb je voor Firefox geen Safe Mode o.i.d.?

Ik zou het hier eens mee proberen, mocht dit wel werken, kun je weer een aantal dingen uitsluiten.

Edit

In Firefox kun je volgens mij ook profielen aanmaken. Maak eens een nieuw profiel en probeer het daar eens mee. Mocht je Firefox nog niet opnieuw geinstalleerd hebben, zou ik dit eerst doen.
Mocht het met Internet Explorer ook fout gaan, dan denk ik het niet aan de browsers ligt.
Als Internet Explorer het vol houdt, dan zal ik FF weer opnieuw installeren en dan idd een profiel aanmaken en kijken hoe dat verloopt

Verwijderd

Topicstarter
Nou Internet Explorer heeft er ook last van.

In de taakbeheer zie ik dat Internet Explorer 37.480 kB gebruikt en op mijn laptop gebruikt het 27.500 kB.
Niet veel verschil, dus weet niet of het relevant is.

Het enige wat mij opviel, is dat het gebeurde nadat ik Windows Live Mail had opgestart.
En daarna naar een andere webpage probeerde te gaan, maar het kan ook zijn dat het me pas toen opviel.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2009 14:29 ]

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-11 22:55
Dit lijkt mij een softwareprobleem en daarom verplaats ik dit topic naar Client Software Algemeen

If it ain't broken, tweak it!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben eruit!!
Waarom en hoe weet ik niet, maar de schuldige is Cyberlink PowerDvd 9.

Het moment dat die open staat, zijn de browser nutteloos.
Sluit ik hem af, werken ze meteen weer.

I'm so happy *O*
Pagina: 1