Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chappie010
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-08-2021
Goedendag,

Inleiding
Deze TuD-er vraagt suggesties voor volgende probleem;

Gistern heb ik zowel Windows 7 en xp geïnstalleerd over een oude Windows 7 installatie, die reeds acer bio protection had geactiveerd voor pre-Boot. 2 hdd's, xp op de 1, 7 op de andere en 1 losse partitie van 9mb laten staan zodat ik geen error zou krijgen mocht de pre-boot van acer bio protection daarop geinstalleerd zijn, allemaal leuk en aardig, werkte, en toen ging ik de driversoftware voor acer bio protect ff op xp installeren toen mijn 10 vingers in laten lezen, en toen even kijken bij opties en bij het klikken op settings kreeg ik blauw scherm, heb het niet opgeschreven helaas. Ctrl+Alt+del, en nog 1x correct op gestart daarna, kreeg ik direct na de bios, wanneer die acer bio protection laadt een error daarin,

Exeption --> #PF Page Fault
Eroor code 0x2 EFlags:0x10297 CS:0xx EIP: 0x40A181

Probleem:
Ik kan dus alleen in de Bios, heb al de 2 hdd's onder in de biosopstartlijst geplaatst maar dan gaat hij nogsteeds gelijk door naar die bio-protection, zoals het hoort:( En ik kan dus niet F8 iets laden, geen dos, niks.) Dus ik hoop dat ik of in de Bios een Format oid kan uitvoeren, of iets kan laden, of ik moet mijn Hdd's eruit schroeven en volledig wissen en hopen dat de bioprotect daarop geinstalleerd stond,.. of hebben jullie een betere suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chappie010
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-08-2021
Acer geeft geen reactie, en ik frustreer me nog harder aan het feit dat ik niet even gewoon mijn hdd eruit kan plukken en aan een pc kan hangen en formatteren, omdat ik dan de garantie verbreek, en hem niet kan opsturen omdat het software-matig is en ik dan ikweetniethoeveel kan lappen. Dus kleinste tips zijn welkom.

Dank. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica