Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IDtenT
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Sinds kort werk ik op project basis voor een klein bedrijf. Hierbij moet ik de komende tijd heel veel gaan rijden (2k+ per week). Gezien de aard van het werk is het daarbij belangrijk dat ik ook in de auto (lees file) nog bereikbaar ben. Gisteren ben ik maar bij een benzinestation gestopt om wat af te handelen.
Hardstikke leuk natuurlijk, maar ik heb compleet geen verstand van carkits. Mijn werkgever heeft nu gezegd 'regel het maar, ik betaal wel'. Omdat ik er nog maar net werk wil ik het natuurlijk niet meteen te dol maken :P.
De specs:
*Mijn eigen Audi A6 met aftermarket ingebouwde navigatie (aangesloten op de audio met de navigatie DVD speler in de achterbak)
*Blackberry Bold

Ik heb natuurlijk eerst met de search en google gezocht maar kom toch op meerdere dingen uit:
*Inbouw (ideaal natuurlijk als de radio meteen zachter gaat etc.). Dit lijkt mij erg duur en nogal veel gedoe.
*Zonneklep
*Dashboard ding
Ook lopen de prijzen enorm uit een.

Ik ben niet super kritisch over super geluid, voicecommands etc. Mijn hoofddoel is dat ik gebeld (en bellen) kan worden in de auto zonder een boete te krijgen.

Kan iemand mij in de juiste richting wijzen? Als ik een budget moet noemen: €150. Als ik voor €200 10x beter heb, dan is dat ook geen probleem.

Slave of Thieves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 13:42

racoon

mooowwww

ik zou een parrot ck3100 nemen.

Makkelijk te koppelen met je eigen toestel, als je gebeld word gaat de radio op mute en je hebt de mogelijkheid om hem op een willekeurige plek te bevestigen.

In mijn vorige auto zat deze ook en beviel mij erg goed.

Ik zou eens kijken bij de systemen van parrot te vinden op http://www.parrot.com/nl

[ Voor 14% gewijzigd door racoon op 06-12-2009 12:27 ]

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De Bold heeft toch ook bluetooth? Kijk voor een simpele Parrot?

/te laat

[ Voor 8% gewijzigd door Vorkie op 06-12-2009 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IDtenT
  • Niet online
racoon schreef op zondag 06 december 2009 @ 12:23:
ik zou een parrot ck3100 nemen.

Makkelijk te koppelen met je eigen toestel, als je gebeld word gaat de radio op mute en je hebt de mogelijkheid om hem op een willekeurige plek te bevestigen.

In mijn vorige auto zat deze ook en beviel mij erg goed.

Ik zou eens kijken bij de systemen van parrot te vinden op http://www.parrot.com/nl
Thanks voor de tip!

Is het 'inbouwen' van zoiets ook goed te doen (het aansluiten op de radio etc.)?

Slave of Thieves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
IDtenT schreef op zondag 06 december 2009 @ 19:53:
[...]

Thanks voor de tip!

Is het 'inbouwen' van zoiets ook goed te doen (het aansluiten op de radio etc.)?
Dat valt reuze mee, ben je niet echt handig kan je het natuurlijk ook laten doen (bijvoorbeeld kopen in de mediamarkt en volgens mij zetten hun hem er dan in)
En als je zelf wel eens klooit met draadjes en handleidingen, gewoon lekker zelf een middagje of een zaterdag aan besteden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Andere optie is een nieuwe stereo er in hangen met ingebouwde carkit. O.a. Alpine heeft een aantal modellen waar een Parrot carkit ingebouwd zit.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Wat is er mis met een bluetooth headsetje? Geen geklooi met draden en kost geen dr*l ;)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Laatst online: 21:50

DukeBox

loves wheat smoothies

Het hangt ook veel van de 'stilte' van je auto af. Als deze luidruchtig is, dan moet je een betere carkit hebben.
Ikzelf vind het wel erg fijn om deze gewoon over de auto speakers te hebben (al dan niet middels een mutebox als het niet in de radio zit ingebakken). De plaatsing en kwaliteit van de microfoon is ook erg bellangrijk.
Ik heb altijd een sony/erikson carkit gehad (is met 3 auto's meeverhuisd) met alleen maar nokia telefoons.. helemaal geweldig was dat ding. Geen display o.i.d. maar wel super geluidskwaliteit.
Heb er nu in ingebouwd i.c.m. radio en navigatie.. toch een stuk minder (beetje blikkerig) terwijl ik nu wel het voordeel van display e.d. heb.
Als je toch altijd opnmeemt en niet zelf belt heeft een display niet zoveel toegevoegde waarde, anders is het toch wel makkelijk.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Pagina: 1