• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-02 09:15
Hallo,

Ik heb op dit moment digitale tv van ziggo.
Nu is laatst mijn dvd-hdd recorder naar de eeuwinge scrap heap gegaan en moet er dus een vervanger komen.

Ik zat er zelf aan te denken om nu een decoder met ingebouwde hdd te kopen, ik heb namelijk nog wel een losse dvd speler.

Nu zie ik dat ze bij ziggo alleen nog maar de cisco leveren, ik hoef echter geen interactieve tv (wellicht ooit wel HD tv), en lees toch wat mindere reviews over deze speler.
Het alternatief is de Humax 5050c, deze kan ik dan niet bij ziggo zelf bestellen, maar natuurlijk wel in de winkel scoren. Deze vind ik echter estetisch wat minder (wat groter en zwart, zilver past beter bij de rest van mijn setup) maar krijgt wel wat betere reviews.

paar vragen:
- ookal heb ik alleen digitale tv, kan ik dan toch gewoon de cisco gebruiken?? (maw werkt gewoon alles behalve het interactieve gedeelte?)
- de informatie bij ziggo vind ik erg ondoorzichting, het installatie pakket kost bijv. 299 voor de cisco (en 429 in de winkel??), maar zit daar dan ook automagisch het interactieve abbonement bij? daar heb ik namelijk geen behoefte aan.
- wat is het handigst in mijn situatie? Ik neig nu zelf naar de humax. Maar wellicht dat ik zaken over het hoofd zie die toch de Cisco de edge geven. mocht dat zo zijn dan hoor ik dit graag

[ Voor 7% gewijzigd door breagor op 06-12-2009 11:19 ]

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-02 15:16

Cybje

First Post!

Ik heb zelf Ziggo met de Cisco besteld, zonder interactieve televisie. Inderdaad alles werkt dan gewoon, behalve interactieve TV. Alle andere functies, zoals TV kijken, radio luisteren, de HDD recorder gebruiken, etc. doen het gewoon.

Ik ben erg tevreden met de ontvanger, alleen reageert hij soms traag op de afstandsbediening. Maar aan de andere kant is hij natuurlijk niet echt duur voor 99 euro (tenminste, voor dat bedrag heb ik 'm op de site gekocht) en heb je wel meteen een HDD recorder en alles in een enkel apparaat.

Los van het aanschaffen van het installatiepakket, ga je je abonnement kiezen bij het activeren van je smartcard. Daarbij kies je dus welke digitale pakketten je wilt hebben en welke interactieve TV pakketten je wilt hebben. Ik heb daarbij zelf geen extra's aangeklikt, dus ik betaal gewoon het basisbedrag van 49,95 euro voor Alles in Een pakket 2.

Wat ruist er door het struikgewas