Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-11 15:17
Ik had hiervoor een bluetooth carkit en daar deed op het gegeven moment mijn microfoon van de carkit het niet meer. Ik wilde toch een andere bluetooth carkit, dus een andere gekocht en gisterenochtend ingebouwd.
Werkt perfect met mijn HTC Snap gsm. Nadien nog even de laatste firmware gedownload voor de carkit en geflashed en de mp3 functionaliteit (van de carkit, ik kan er een usb stick aan hangen) getest.
's Avonds had ik verjaardag, dus ik dacht ik neem mijn oude mobiel Nokia E51 mee, kijken of deze ook werkt. Weer hetzelfde probleem, alles werkt behalve de microfoon, want de tegenpartij hoort me niet. Gelijk even mijn HTC snap gepakt en deze werkt ook niet meer.

Heb vanmorgen de carkit er even uitgehaald en kabels gecheckt, maar dat ziet er allemaal goed uit.

Kan mijn Nokia E51 de microfoon van mijn carkit op de een of andere manier vernielen, of is dit onmogelijk?

24x sf175s + gw5000-dt op oost

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-11 15:17
Ok, ik heb het semi opgelost.
Het blijkt dus aan mijn E51 te liggen.
Na de downgrade naar de standaard firmware van de carkit en daarna direct de HTC gepaired, werkt alles weer prima. Daarna de Nokia gepaired en ook deze werkt prima.
Ik heb toen naar de voorlaatste versie firmware geupgrade en daarna direct mijn Nokia gepaired, weer hetzelfde probleem. Terug naar de originele firmware en mijn Nokia gepaired en weer hetzelfde probleem.
Toen geupgrade naar de nieuwste firmware en HTC als eerste gepaired en alles werkt weer als een zonnetje.

Ik ga dus nu mijn Nokia niet meer pairen, want om een vreemde manier gaat dat steeds fout. Geen idee hoe het kan.

24x sf175s + gw5000-dt op oost