Hoi,
Ik heb zojuist Windows 7 Ultimate (x64) geïnstalleerd en de drivers geupdate.
Hierna ben ik wat programma's gaan installeren enz. en ik kwam de volgende problemen tegen:
Enig idee hoe ik dit op kan lossen of het echte probleem kan achterhalen ?
Bedankt voor uw tijd!
Edit: Ik heb ff gegoogled en vond het een en ander over slechte(/beschadigde) sata kabels en dat dit het probleem zou kunnen zijn, ik heb Win7 op een harde schijf geinstalleerd die uit een PC komt waarvan het moederbord kapot was, zou het hieraan kunnen liggen (Ik ga nu mn vista ff ghosten en dan win7 op de schijf waar vista op stond) ?
Ik heb zojuist Windows 7 Ultimate (x64) geïnstalleerd en de drivers geupdate.
Hierna ben ik wat programma's gaan installeren enz. en ik kwam de volgende problemen tegen:
- Hoog CPU Gebruik tijdens installatie
- Soms hoog CPU gebruik zonder reden
- Draadloos internet valt soms weg (Aan het begin pas na een tijd nu meteen na login)
- Windows Afsluiten of Herstarten gaat niet, het scherm blijft op Afsluiten... staan
Enig idee hoe ik dit op kan lossen of het echte probleem kan achterhalen ?
Bedankt voor uw tijd!
Edit: Ik heb ff gegoogled en vond het een en ander over slechte(/beschadigde) sata kabels en dat dit het probleem zou kunnen zijn, ik heb Win7 op een harde schijf geinstalleerd die uit een PC komt waarvan het moederbord kapot was, zou het hieraan kunnen liggen (Ik ga nu mn vista ff ghosten en dan win7 op de schijf waar vista op stond) ?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2015 01:48 ]