Ik heb een philips webcam USB 675. Ik draai windows ME. De webcam wordt automatisch geinstaleerd door ME, video gaat goed, maar geen audio. Wanneer ik in windows moviemaker video en audio selecteer dan geeft WinME een foutmelding dat er teveel bandbreedte gebruikt wordt. Nu zit mijn muis/keyboard/modem ook op de USB, maar naar mijn weten moet dit geen probleem zijn, samen trekken ze niet zoveel als 127 andere apparaten.... en die webcam draait op 320X240, dus echt veel data wordt ook niet verstuurd. Heeft iemand soort gelijke trubbles gehad met die Philips webcam???
Wat denk je nou zelf?? Dit is gewoon vragen om problemen!!
Een toetsenbord, muis, modem en webcam. Die modem vreet natuurlijk al veel ruimte en die webcam al helemaal. Als je dit toch allemaal wilt, koop dan een USB insteekkaartje erbij, dan heb je weer 2 "verse" verbindingen
.
Een toetsenbord, muis, modem en webcam. Die modem vreet natuurlijk al veel ruimte en die webcam al helemaal. Als je dit toch allemaal wilt, koop dan een USB insteekkaartje erbij, dan heb je weer 2 "verse" verbindingen
ja okay
, maar ook zonder modem geeft hij de zelfde melding (zelfs ge-uninstalled). Ik weet niet precies hoeveel bandbreedte een USB kanaal heeft, maar ik vind het wel erg extreem dat ie met drie randapparaten (zonder modem) al problemen heeft. Mijn mamaboard heeft een extra aansluiting voor 3 extra usb aansluitingen, naar mijn weten is dat een nieuw kanaal??!!:( Ik denk meer dat het een software probleem is, hij heeft het namelijk wel gedaan met audio via de usb, terwijl daar ook een muis en toetsenbord via de usb aangesloten waren. Ik heb niks doorgelusd, dus niemand zit op de zelfde kanalen.....
of is usb echt zo kut??? ;(
of is usb echt zo kut??? ;(
Dit topic is gesloten.
![]()