Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista Home Premium 64] loopt bijna vast op Logitech G5?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Sinds vier dagen heb ik een probleem met m'n laptop ik heb middelmatige kennis van computers en los negen van de tien keer alles zelf op maar hier kom ik niet uit.

Ik heb geen idee hoe ik het probleem het beste kan omschrijven maar ga het toch proberen met een voorbeeld.

Een instantie van Internet Explorer is geopened en in de adres balk typ ik www.tweakers.net in.
Ik ga vervolgens naar de website en surf rond/volg het laatste nieuws rondom technologie.

Ik ben weer up-to-date en wil een spelletje spelen en dus m'n browser sluiten.. druk op het kruisje links bovenaan en.. er gebeurd niets. En de balk bovenaan is "grijs" (onderanderen inactief) terwijl alles toch op de voorgrond loopt.

Open dan maar de task manager.. wil op mijn proces klikken maar dat werkt ook niet. Druk op proces beindigen maar weer gebeurd er niets, het is alsof er een applicatie op volledig scherm draait dat de aandacht van alle andere processen afhoud.

ALT+CTRL+DEL dan maar.. klik nogmaals op task manager en probeer het nog eens.

Opeens werkt alles weer, ik sluit mijn task manager op Internet Explorer nog is en probeer het weer te sluiten.

Weer hetzelfde probleem!

Task manager open en alles werkt weer.

Ik laat hem open staan en vervolgens heb ik controle over alles.. kan weer op het start menu klikken etc.

Task Manager niet open en alles verliest na een tijdje "focus"... spellen minimaliseren etc, scrollen werkt niet, kan alleen vensters sluiten met ALT+F4, start knop werkt niet..

Dit is mijn probleem en ik hoop dat het zo duidelijk is een betere omschijving kan ik op dit moment niet bedenken.

Wat heb ik geprobeerd?

- Virus Scan
- Spyware/Ad-ware Scan

Geen resultaten, niets gevonden.

- Startup en Services (msconfig) bekeken, niets onbekends gevonden
- Processen bekeken in de Taks Manager, hier staat ook niets tussen

- Setpoint geinstalleerd voor m'n Logitech muis(USB)
- Muis ontkoppeld en geuninstalled in m'n device manager en opnieuw aangesloten

HP System Recovery (Kortom alles geformatteerd)

Het probleem is na al deze stappen nog steeds aanwezig.

Heeft iemand een idee, of heeft iemand hetzelfde probleem?

Ik wil dit echt graag oplossen...

EDIT: Dit probleem is niet alleen in Internet Explorer maar in heel Vista.

(Zie m'n signature met specs)

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

geheugenprobleem?

ff memtest een uurtje of 12 laten runnen :?

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt me sterk dat dit een geheugen probleem is.

M'n laptop is nog gewoon snel zoals hij dat altijd al was.

Het is gewoon zo dat m'n vensters constant focus verliezen... :'(

EDIT: sfc /scannow geprobeerd, geen problemen gevonden

EDIT2: ngen.exe excutequeueditems geprobeerd, nog steeds hetzelfde probleem aanwezig

EDIT3: CPU verbruik springt op en neer.. |:(

[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2009 12:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
*bump*

Zojuist mijn Logitech G5 verwijderd uit mijn device manager (ideetje van google geplukt)

Computer opnieuw opgestart.. en resultaat alles werkt weer!

Heeft iemand anders nog een probleem met Logitech G5 + Vista?