Welkom op GoT; geen idee wat je precies wil met je topic maar als je van de grond af een PDA wil maken, zou ik beginnen met heeeeeel veeeel geld, een berg zand en eerst maar eens chips en andere IC's beginnen te ontwerpen?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
en voordat je dat ook maar doet eerst nadenkt over wat ie moet kunnen doen voor je. Voor het opnemen van notities is een kladblok met een voicercoder ook al iets. Voor tekeningen kan je een teken-wis-ding kopen in elke speelgoedzaak.
Maar zelf een pda bouwen is ambitieus en daarom leuk, maar wellicht wat onhaalbaar. Dus verklaar u nader en dan denk ik wel mee (al hoort het denk ik niet in dit topic - lees even de stickeys her en der)
Maar zelf een pda bouwen is ambitieus en daarom leuk, maar wellicht wat onhaalbaar. Dus verklaar u nader en dan denk ik wel mee (al hoort het denk ik niet in dit topic - lees even de stickeys her en der)
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik denk dat je sowieso moet zorgen dat je er een scherm opzet. Dat zie je op de meeste PDA's, dan heb je zeg maar ook echt beeld.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
mitedo: ik heb geen idee waarom je je topic hier plaatst. Lieve Devvers is bedoelt voor bugmeldingen of feature requests voor onze site, voor (technische) vragen kan je terecht in een van onze andere forums. In jouw geval zou GSM's of Non-Windows Based Mobiles & PDA's denk ik de beste plek zijn, maar ook daar wordt verwacht dat je zelf wat meer moeite doet om duidelijk te maken wat je precies wilt, wat je al geprobeert hebt en waarom het niet lukt.
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()