Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Extern beeldscherm geeft geen beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Laptop kan de TV wel vinden, maar er komt geen beeld op de TV. Als ik de TV naar het aangesloten AV kanaal zet, hoor je even een zoemtoon, maar geen beeld.
Wie weet hoe ik wel beeld kan krijgen?

TV: MT Logic 100Hz. PIP
Verbinding Laptop - TV: VGA -> SCART kabel
Laptop:
Besturingsysteem: Windows Vista (home premium)
Videokaart: nvidia Geforce 9300m G
Processor: intel centrino
3 GB Ram
320 GB hardisk (200 GB free)

• Spiritos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-06-2024
Heb je AV2 al geprobeerd?

Anders zul je via Nvidia Control Center handmatig (afhankelijk van je instellingen) de TV moeten detecteren.
Ipv extended display zou je voor 'switch' display kunnen kiezen.

Werk zelf met ATI maar ik neem aan dat een soortgelijke optie bij Nvidia ook aanwezig is.

Misschien werkt het ook wel via 'beeldscherminstellingen' via het configuratiescherm van Vista.

Win 10 64x/i7-4790K/Asus Z97-PRO/MSI GTX 960 GAMING 2G/Seasonic M12II Evo 620W/Samsung 850 Pro 256GB/Samsung 850 EVO 250GB/Crucial MX100 512GB/Barracuda STBD2000201 2TB(2x)/Barracuda STBD3000200 3TB/Corsair Vengeance LP CML1600/Noctua NH-C12P/Fractal R5

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
VGA naar scart werkt meestal niet. Het is lastig om precies de juiste frequentie voor de tv in te stellen.
Met mijn laptop (ati) is het ooit wel eens gelukt met mijn htpc (ati onboard) nooit. Die zit nu via de s-video uitgang aangesloten en wacht op een hdmi tv.

DVD spelers voor weinig, niet te dure satontvangers leveren allemaal een prima RGB signaal
over scart af maar met PC's is het in het algemeen diep triest.