Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Hallo allemaal

Ik heb voor sinterklaas een Saitek P380 game controller gekregen. Ik wilde deze natuurlijk meteen gebruiken, dus ik heb Call of Duty 4 opgestart en geprobeerd te spelen. Het werkte niet.
Toen ben ik naar configuratiescherm gegaan en heb hem ingesteld als standaard controller bij apparaatbeheer. Opnieuw geprobeerd en het werkte nog steeds niet. Toen heb ik gegoogled, maar daar kwam alleen maar uit dat andere mensen het probleem ook hadden. Oplossingen stonden er niet bij. Heeft iemand anders ook dit probleem en mss de oplossing?

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 08:24
Drivers die erbij zaten geinstalleerd? Denk niet dat zo'n controller alle functies zo kan overnemen (bijv. het bewegen van je mouse pointer).

Waarom wil je uberhaubt de PC versie van Call of Duty 4 met een controller spelen :p Richting daarmee is al moeilijk, laat staat als je geen sticky targetting (dat je pointer op een stilstaande enemy locked) hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

cod mw (cod4) ondersteunt geen controllers standaard maar er zijn programma's die er wel kunne zorgen dat die dan wel werkt. zoals "JoyToKey" dan moet je de toetsen aanpassen. bijv w,a,s,d moet je dan vervangen voor pijltjes op je controller)

http://www.softpedia.com/...stem-Tweak/JoyToKey.shtml
hier kan je hem downloade (geen idee hoe het programma werkt)

maar om eerlijk te zijn je can beter cod4 met muis en toetsenbord doen (reageerd sneller vind ik)