Unreal Tournament -> wheelmouse?

Pagina: 1
Acties:

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Hallo!
Ik heb net Unreal Tournament opnieuw geinstalleerd, maar het wieltje van m'n muis (Logitech Mouseman) werkt niet meer. Onder Windows (ME) werkt hij wel, maar in het spel niet. Iemand met een tip?

Verwijderd

Ja dat heb ik dus ook :(!

Dat de wheel het gewoon in Windows wel doet maar in een game niet, dat is echt heel irritant in Half-Life/Counter-Strike :(

Ik heb een Logitech Optical Wheel Mouse.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-11 12:26
Strange, hier werkt hij prima (Boomslang 2000 en Logitech Cordless), heb echter geen software geinstalleerd voor die Logitech ... maar of dat nu wat uitmaakt :?
OS win 98 SE

Flickr | Lego collectie

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Er staat op de site van logitech ergens een file met daarin een .reg bestand. Zodra je deze dubbelklikt en toevoegd in het register kun je het scroll wieltje ook in games gebruiken. Volgens mij staat het bij de drivers bij. Ik zal es ff zoeken naar de precieze url.

• Speedy
  • Laatst online: 12-11 12:26
Strange, hier werkt hij prima (Boomslang 2000 en Logitech Cordless), heb echter geen software geinstalleerd voor die Logitech ... maar of dat nu wat uitmaakt :?
OS win 98 SE

Flickr | Lego collectie

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Hmmm. logitech.com doet het niet. Ik heb de file ff online gezet. je kunt em hier halen: members.home.nl/ddijks/game_whl.exe

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Takkaaaaa! Best ziek om op een eigen topic te reageren, maar misschien hebben mensen hier wat aan. Als je DirectInput aanvinkt onder de Input Settings van UT doet 'ie 't wel! (voor de verdere info, heb DirectX 7 en Logitech Mouseware 9.26)
Yeah! Echt... NU kan helemaal niemand me meer verslaan met UT! B-)

• FoolZero
  • Laatst online: 15-04 12:56

FoolZero

Freedom of speech...

Hebben jullie dan de mousedrivers van Logitech geinstalleerd? Ik heb namelijk de gewone wheelmouse van Logitech en GEEN drivers geinstalleerd. UT werkt hier perfect mee! :) Gewoon wapens wisselen met up en down en ook de mouse3 button werkt als een tierelier.

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• FoolZero
  • Laatst online: 15-04 12:56

FoolZero

Freedom of speech...

Op maandag 05 maart 2001 19:28 schreef ThePriest het volgende:
Takkaaaaa! Best ziek om op een eigen topic te reageren, maar misschien hebben mensen hier wat aan. Als je DirectInput aanvinkt onder de Input Settings van UT doet 'ie 't wel! (voor de verdere info, heb DirectX 7 en Logitech Mouseware 9.26)
Yeah! Echt... NU kan helemaal niemand me meer verslaan met UT! B-)
Hmmm, mijn reactie was een beetje vertraagd door server problemen denk ik. :(
Mare ff naar de serieuze zaken in deze topic. JIJ DENKT TE ROELEREN IN UT?!! MWUHAHAHAHAHAHAAAAHHHH!!!! Ik frag je ballen d'r af! >:) >:) >:)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Kom maar jongen! Kom maar! :)
Pagina: 1