Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:01
Ik kwam even geleden een advertentie (jobs: e-Service Manager Distance Selling Web te Rotterdam) voor een job tegen op Tweakers.net, en daar stond het volgende voor mij als Belg raar zijnde onder:
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Wat bedoelen jullie daar in NL mee? Ik vind het een raar zinnetje, het is precies alsof ze je niet willen aannemen. Ik ben het nog ooit tegengekomen, maar weet echt niet wat het wilt zeggen.

Rare jongens jullie ;)

PS: ik heb geen interesse in die job, zag het gewoon ;)

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-11 16:27

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

HyperBart schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 18:09:
Ik kwam even geleden een advertentie (jobs: e-Service Manager Distance Selling Web te Rotterdam) voor een job tegen op Tweakers.net, en daar stond het volgende voor mij als Belg raar zijnde onder:

[...]

Wat bedoelen jullie daar in NL mee? Ik vind het een raar zinnetje, het is precies alsof ze je niet willen aannemen. Ik ben het nog ooit tegengekomen, maar weet echt niet wat het wilt zeggen.

Rare jongens jullie ;)

PS: ik heb geen interesse in die job, zag het gewoon ;)
Het gaat erom dat men geen behoefte heeft aan bureaus die een geschikte kandidaat komen aanbieden of vragen of ze iemand mogen zoeken. Soort van Spam zeg maar :P

And it goes BRAAAAAPP!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:49

orf

Geen zin in recruiters die je op gaan bellen om iemand voor je te regelen.
Als je dat er niet bij zet heb je binnen enkele dagen 10 recruiters aan de lijn. :(

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:01
Is dat in NL zo erg? Nog nooit tegengekomen in Belgie.

En damn jongens, hoe snel zijn jullie? :D

Bedankt alvast

Verwijderd

Ja, dat is erg irritant. Ben zelf ook werkgever met een vacature op onze site en dat zinnetje er in het begin niet bijgeplaatst. Wekelijks een recruiter aan de telefoon.

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:24
Je ziet die zin erg vaak in advertenties staan.
Bedrijven willen gewoon geen uitzendbureaus/headhunters de hele dag aan de lijn hebben.
( had je overigens snel kunnen opzoeken met google)

http://www.google.nl/#hl=...t+aqu&fp=d5458d1225cc4d4e

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het is toch ook bedoeld om te voorkomen dat bepaalde oplichtersblaadjes de advertentie overnemen en dan een rekening sturen? De zgn acquisitiefraude.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

gambieter schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 20:11:
Het is toch ook bedoeld om te voorkomen dat bepaalde oplichtersblaadjes de advertentie overnemen en dan een rekening sturen? De zgn acquisitiefraude.
Oplichtersblaadjes trekken zich echt niks aan van zo'n zinnetje. Natuurlijk vragen die recruiters wel geld voor hun werk als de werkgever overgaat tot aanname.

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:35

CyBeRSPiN

sinds 2001

http://www.onzetaal.nl/advies/acquisitie.php :)

[ Voor 87% gewijzigd door CyBeRSPiN op 06-12-2009 15:55 ]

Pagina: 1