Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Acer 5920g webcam hellup!

Pagina: 1
Acties:

• nappie333
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-11 22:23
Hallo,
Ik heb een acer aspire 5920g laptop. En laatst heb ik daar windows 7 op geinstalleerd. Nu heb ik het probleem dat mijn webcam vanzelf aangaat als ik een spel speel. Het maakt niet uit bij welke game, de webcam gaat uit zichzelf aan. Zodra ik modern warfare 2 start of bijvoorbeeld l4d opstart dan gaat de webcam in mijn laptop spontaan aan. Wat is hier aan de hand? Als ik niet game dan gaat de webcam niet vanzelf aan. Van spyware of virus kan ik niet echt spreken aangezien windows 7 er nu voor 1 dag op staat.

Help alstublieft want ik heb het idee dat ik bekeken wordt. :(

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-11 13:28
Mss een toetsencombo die de webcam activeert?

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Wat doet de webcam als die aanspringt dan? Vlieg je uit t spel en zit je webcam beeld te recorden of springt hij gewoon aan en doet verder niks en draait beetje op de achtergrond?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• nappie333
Het lampje van de webcam gaat dan aan. Ik vlieg niet uit de game. Er gebeurt verder niets. Alleen het lampje van de webcam gaat aan, wat normaal alleen gebeurt als ik bijvoorbeeld ga voice chatten met webcam in msn. Maar telkens als ik een game opstart dan gaat het lampje aan. Over een toetscombiantie kan ik ook niet echt spreken aangezien ik alleen dubbelklik op een pictogram doe, waarna vervolgens een game opstart en ook spontaan de webcam.

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-11 13:28
Eens gekeken bij de settings van je webcam? Misschien vind je daar wel een of andere setting die het forceert om die op te zetten bij het openen van verschillende programma's.

En als je niet wilt bekeken worden, plak de cam dan af met wat zwarte plakband ofzo ;).

• nappie333
Ik ben nog niet helemaal gewend aan windows 7 kun je me vertellen waar ik de settings kan wijzigen dan?

• nappie333
Iemand?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

nappie333 schreef op zondag 06 december 2009 @ 11:32:
Ik ben nog niet helemaal gewend aan windows 7 kun je me vertellen waar ik de settings kan wijzigen dan?
Kijk in de specifieke software die bij de webcam zit. Vaak is er een toetsencombinatie waarmee je de webcam aan/uit kan zetten. Check ook de manual van de laptop.

Wat heb je allemaal geprobeerd? Het lijkt erop dat je aan het handje wilt worden gehouden, en zo werkt het hier niet :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1