Speakers met rood en zwart draadje hoe te gebruiken?

Pagina: 1
Acties:

• Fenergy
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-12 17:59
ik heb 2 mooie speakers met zon rood en zwart draadje die je op een iets moet aansluiten.

maar ik heb alleen die speakers. en als ik een 3.5mm kabeltje pak en die aansluit en dan die koperdraadjes er tegen aan doen hoor ik wel geluid maar heel zagt. hoe versterk ik dat zonder een nieuwe stereo of home cinema te kopen?

ik heb overal gezocht op internet maar ik kom er niet echt uit.

ze zijn overigens allebij 30watt

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-12 10:07

jpiwf

licenced pepernootaddict

je zult er toch echt een versterker tussen moeten hangen. dit kan iets heel goedkoops zijn, even op marktplaats kijken, daar staat een heleboel van dat soort spul.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

• TZC-T1-FX
  • Laatst online: 00:28
http://www.computercablei...-3-5mm-Male-IEC-M7401.jpg

Zo'n kabel heb je nodig =)
Google 3.5mm to RCA eens

Alleen dat versterkt je geluid niet. 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door TZC-T1-FX op 05-12-2009 15:57 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:55

FeaR

In GoT we trust

Fenergy schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 15:53:
hoe versterk ik dat zonder een nieuwe stereo of home cinema te kopen?
Niet...
Je zal altijd een versterker nodig hebben bij dergelijke speakers om er geluid uit te krijgen. Simpelweg er een mini-jack of RCA aan solderen en zo op de pc aansluiten heeft geen zin omdat deze apparaten niet genoeg vermogen leveren om geluid uit die speakers te krijgen.

Dus ik zou op marktplaats een mooie tweedehands stereoversterker proberen te scoren :)

Overigens twijfel ik zeer erg aan je term "overal gezocht op internet" want dit is zo te vinden met betrekking tot speakerdraad en het daarmee aansluiten van speakers en een receiver/versterker.
TZC-T1-FX schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 15:56:
Google 3.5mm to RCA eens[/s]
Denk dat TS met rood en zwart eerder speakerdraad bedoeld dan de "algemene" kleuren van de RCA-stekkers. Dus daar gaat hij niets aan hebben...

[ Voor 32% gewijzigd door FeaR op 05-12-2009 15:59 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:22
TZC-T1-FX schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 15:56:
http://www.computercablei...-3-5mm-Male-IEC-M7401.jpg

Google 3.5mm to RCA eens

Alleen dat versterkt je geluid niet. 8)7
Je leest niet goed, hij hoort het geluid heel zacht (logisch). Hij heeft dus een versterker nodig, en geen verloopstekkertje. Plus het feit dat de kabels aan zijn speakers net als alle speaker kabel geen stekker hebben, maar alleen gestript draad, gewoon koper draad dus ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Bloemstukje op 05-12-2009 15:58 ]

gewoon nee.

• Fenergy
hmm en kan ik dat niet zelf inelkaar prutsen :P?

en wat kost dat dan want op marktplaats vind ik niet echt bepaald iets goedkoops ;)

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Fenergy schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 15:59:
en wat kost dat dan want op marktplaats vind ik niet echt bepaald iets goedkoops ;)
Of je zoekt gewoon zelf?
Met alle respect, maar ik twijfelde al aan je beginpost over of je wel of niet gezocht hebt. Maar ook hier zeg je alleen dat je hebt gekeken. Vind dat je dat ten eerste zeer snel hebt gedaan, dus echt ver zal je niet gekeken hebben. En ten tweede is GoT een discussieforum en geen vraag-en-antwoordforum. Dus zeg eens wat je gevonden hebt, dan zeggen wij wel of het goed is of niet en/of te duur is.

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07 23:56
Fenergy schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 15:59:
hmm en kan ik dat niet zelf inelkaar prutsen :P?

http://audio-tv-foto.mark...7b9hcD9tiz&fta_ind=8&fs=1

moeilijk hoor...
www.marktplaats.nl -> "versterker", alleen Aangeboden en dan sorteren op prijs...

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

• Fenergy
nou het goedkoopste wat ik vond op het woord versterker 25km bij me in de buurt was 86,- en dat heb ik r zoweerzo niet voorover.

en ik heb echt al heel lang gezocht hoor.

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Fenergy schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 16:03:
Waarom vinden we dat dan niet terug in je posts? Want als het goed is heb je
dingen als De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid doorgelezen. Maar vooral het beleid van dit subforum: AUD beleid.

En daar wordt toch in gezegd dat we willen zien wat je al hebt gezocht en gevonden. Want zeggen dat je gezocht hebt is wel zeer makkelijk natuurlijk. Helemaal als blijkt dat de persoon boven je gewoon een set op Marktplaats vind die je gratis af mag halen.. Dus verzenden tegen verzendkosten en je bent nog geen twee tientjes kwijt...

• RuudvandeBeeten
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Fenergy schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 16:03:
nou het goedkoopste wat ik vond op het woord versterker 25km bij me in de buurt was 86,- en dat heb ik r zoweerzo niet voorover.

Het liefst heb ik ook een dikke auto, die niet te duur is, 18 jaar garantie heeft en bij mij voor het huis wordt gereden. Maarja, zoals je zelf ook wel kan verzinnen... "Voor niets gaat de zon op".

Verwijderd

http://link.marktplaats.nl/268140937 ajb lekker goedkoop en niet te ver want ze bezorgen.

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05:48

FCC

Kijk eens bij de plaatselijke kringloopzaak. Grote kans dat je daar een simpel stereo versterkertje kunt vinden voor weinig ;) (Of vraag aan kennissen/familie of die nog iets hebben staan op zolder ofzo.)

Waar een wil is, is een stopcontact....

Pagina: 1