[GF] Sparen + stats...

Pagina: 1
Acties:

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-05 11:37
Ik doe sinds kort ook mee aan GF (itt die koe kom je hier WEL redelijk makkelijk in je uppie in de stats *D) maar ik heb een paar vraagjes...

Je buff-out (oid) gaat maar tot 50... Hoe vertel ik hem dat hij moet sparen?
Want nu flushed hij iedere keer dat ik verbinding maak met internet (mits die 50 vol zijn)?

En hoe krijg je die flitsende stats van RC5, OGR en nu blijkbaar ook GF?
Want ik heb alle links wel zo'n beetje gevolgd op d.net (as in dcypher.net.. Confusing :P) maar ik vindt zoiets nergens...
Is dat een scriptje van een van onze mede-DPCers die zelf die hele database doorzoekt (SELECT * FROM statistiek WHERE TeamID=1408 SORT BY DESC wu)of zo?

Ik vroeg het me gewoon af :) Zodra er wat meer gaan GF'en dan heeft het sparen van mij ook geen zin meer, en ik wacht wel op de stats hoor :) Just curious...

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-05 08:58
wat meer we zijn net een maandje bezig en er doen al 115 mensen mee , voor een maandje werk gaat het niet slecht vind ik persoonlijk

iets met lenzen

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

in de FAQ staat waar je alle stats op dcypher kunt vinden, naast natuurlijk de DPCH :)

ik spaar zelf op dit moment ook, gewoon in de configuratie bv een 2 achter de Host Server zetten zodat ie die niet vind, werkt bij mij prima, geen eens "Unable to connect" errors :P

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-05 11:37
Ja, idd nu je het zegt, lekker niet vertellen waar de "blokjes" (:?) heen moeten :P

Maar die stats, ik bedoel dus zoiets, de DPC Hitparade? Is dat gewoon een script van iemand die de database doorspit?

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

hoe het precies werkt moet je maar aan skater vragen, maar het werkt wel :D
dagelijks worden hier op GoT de GF-stats net als RC5 en OGR gepost :)

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:45

WouterG

Dit is geen ondertitel

Hmmm, je moet dus niet zomaar een andere poort invullen. Het ip adres mag je wel veranderen. Want als je een andere poort invult gaat je computer een beetje zitten zeuren aan die server met als gevolg dat hij platgaat.
Pagina: 1