Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ik ben van plan nieuwe oordopjes te kopen, alleen ik zit met een probleempje...
De vorige in-ear oordopjes die ik versleten heb, waren goede oordopjes maar er zat altijd een klein nadeel aan.
Ik kon nooit lekker slapen met de oordopjes in, je voelde ze drukken..

Heeft iemand misschien (goede) ervaringen met bepaalde oordopjes, en dan vooral m.b.t het slapen met die dingen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 20:18

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dat heb je volgens mij met alle headphones. Zou je ze niet willen voelen, dan moet je hem zo klein maken dat ie niet of nauwelijks uit de gehoorgang steekt. En dat is eigenlijk haast niet mogelijk...

offtopic:
Waarom zou je met oordopjes in willen slapen?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04 12:44
Mijn moeder op zoek naar een hoofdtelefoon waarmee ze gemakkelijk zou kunnen slapen. Als iemand dus iets weet, hou ik me aanbeloven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:06

FeaR

In GoT we trust

Oordopjes en dergelijke mogen in Draagbare Mediaspelers

Dus move die kant op :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

mcdronkz schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 15:35:
Mijn moeder op zoek naar een hoofdtelefoon waarmee ze gemakkelijk zou kunnen slapen. Als iemand dus iets weet, hou ik me aanbeloven. :)
PX100 kan je opzich wel mee slapen. Maar hoe goed dat is voor de vorm/stevigheid van het apparaat durf ik niet te zeggen

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:25
Ik heb de Creative ep630 en gebruik ze regelmatig om met een relaxed muziekje in slaap te vallen. Doe dit nu al zo'n jaar of drie en dopjes 'leven' nog steeds, verder geen problemen met op linker of rechter oor liggen, steken zo goed als niet uit. (dopjes dus he, niet m'n oren)

[ Voor 5% gewijzigd door Wobcat op 06-12-2009 00:47 ]

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:00

DDX

Shure se530 geen enkel probleem om op m'n oor te liggen.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
x2

Heb ze ook een tijd gebruikt, en met de small sillicon's verdwijnen ze volledig in je oor en ikzelf heb nooit last gehad van druk i.c.m. die small's (wel bij mid en large, maar dat is een kwestie van wennen). Ook vaak genoeg mee in slaap gevallen op bed, je voelt niets, buiten de diepe bastonen die gevoelsmatig uit je kussen komen :> .

[ Voor 6% gewijzigd door SirNobax op 07-12-2009 04:10 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:06

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

ehm... is het uberhaupt wel verstandig om te gaan slapen met een draad om je nek heen?? Ik kan mij nml heugen dat mijn moeder altijd zei "Als je die hoofdtelefoons in bed op doet, dan stik je snachts!". Dus ik heb dat altijd maar braaf links laten liggen, en gewoon met speakers op erg zacht geprobeerd...
In onze slaap draaien we ons gemiddeld elke 10 a 15 minuten om. Dat is dus ruwweg 40 keer per nacht (afhankelijk van hoeveel uur je slaapt natuurlijk!). Ofwel: Gevaarlijk.

just for the info ;)

[ Voor 5% gewijzigd door InjecTioN op 07-12-2009 04:24 ]

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik heb CX300, 99% hetzelfde model als de Creatives. Prima om mee in slaap te vallen, gewoon het snoer gunstig neer leggen.

@InjecTioN Je kunt gewoon het snoer naar boven leggen ipv naar beneden en je mp3speler boven of onder je kussen.

[ Voor 32% gewijzigd door Ilya op 07-12-2009 04:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tvermeulen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 09:37
Ik zou niet zozeer bang zijn om te stikken, maar om doof te worden. Natuurlijk zet je de muziek niet hard, maar is het toch vrij belastend voor de oren. 's Nachts hebben je oren rust nodig en als je ze dan constant belast dan kan je over 10-20 jaar oorproblemen krijgen. Varierend van minder horen tot constant oorsuizen en oorpiepjes.
(Beetje hypocriet aangezien ik het zelf ook heb gedaan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Mischien veiliger: http://www.unwind.com/Mer...ode=SSC&Category_Code=PSS

Niet alleen voor jezelf trouwens, 's nachts wil je nog best wel 's aan die dingen rukken zodat ze kapot gaan. En met echte in-ears lijkt me dat ook niet fijn voor je oren trouwens.

[ Voor 45% gewijzigd door CyBeR op 07-12-2009 04:48 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:25
Stikken door het snoer : Ik leg het snoertje altijd naar boven toe, mp3 speler achter m'n kussen.
Doof worden : In-ears, 'snachts, volume lekker laag omdat het heel stil en rustig is op m'n slaapkamer en altijd de sleeptimer aan, 1~1½ uur en ik slaap wel hoor :)

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op *knip* zijn goeie te vinden.

[ Voor 31% gewijzigd door FeaR op 17-01-2010 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* bedoel ik

[ Voor 57% gewijzigd door FeaR op 17-01-2010 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:21
LOL :D.

Hij wilt juist wel wat horen ipv niks ;).

[ Voor 8% gewijzigd door FeaR op 17-01-2010 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 13:32
Ik vind de Phonak Audeo PFE comfortabel genoeg om mee in slaap te vallen (itt wat ik voordien had: Shure E4C, en een hele reeks a la sennheiser MX500, 400,...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 02:32:
[...]

LOL :D.

Hij wilt juist wel wat horen ipv niks ;).
Kan ook http://www.oordoppen.eu/monitor1.php maar die zijn wel 200 euro de andere zijn 400 euro ik denk niet dat hij zoveel geld uit wilt geven aan dist soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

de doppen die bij mijn jabra3030 zitten slaap ik goed mee :)

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 23:54
Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 11:44:
[...]

Kan ook http://www.oordoppen.eu/monitor1.php maar die zijn wel 200 euro de andere zijn 400 euro ik denk niet dat hij zoveel geld uit wilt geven aan dist soort dingen.
Met in ear monitors kan je echt niet comfortabel liggen -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Wobcat schreef op maandag 07 december 2009 @ 05:39:
Stikken door het snoer : Ik leg het snoertje altijd naar boven toe, mp3 speler achter m'n kussen.
Doof worden : In-ears, 'snachts, volume lekker laag omdat het heel stil en rustig is op m'n slaapkamer en altijd de sleeptimer aan, 1~1½ uur en ik slaap wel hoor :)
Ook hier geen problemen met stikken.

Ben regelmatig `s ochtends wakker geworden met een snoer om mijn nek, maar zo'n snoertjes kan mij niet doen stikken :o

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1