Toon posts:

GTS 250 zwart beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb sinds mei dit jaar een nieuwe computer
Het draait allemaal perfect, tot vandaag. :(

Mijn GeForce is ermee opgehouden.
Ik wilde hem een vanmorgen even opstarten.
Toen kreeg ik allerlei vreemde rechthoekige blokjes (allemaal verschillende kleuren)
dat was ongeveer 5 seconden, en toen heb ik sneeuwbeeld gehad, (grijs-wit) ong. 3 seconden.

Toen uiteindelijk zwart beeld. :X
Daarna pc uitgezet, en weer opgestart. Toen stond op het beeld van, windows is verkeerd afgesloten, bla bla bla.
Toen Windows normaal starten geselecteerd. Toen startte hij gewoon op, in een normale resolutie.
Hij vroeg om mijn wachtwoord, ingetypt, toen was hij op het bureaublad, ongeveer 2 minuten met rust gelaten. En toen viel het beeld weg. En toen was het gedaan.

Dus, ander scherm gepakt (tft) aangesloten, toen startte hij in bios op, (geen rare dingetjes of wat dan ook)
En toen weer zwart beeld. 8)7

Ik heb daarna de schroevendraaier gepakt, en de videokaart eruit gehaald. en even in anti-statische verpakking gedaan. En even in de originele doos gestopt.

Ik heb daarna het scherm aangesloten op de onboard videokaart, en ik draai daar nu momenteel op. Dat doet hij perfect.

Dus toen heb ik de computer uitgezet omdat ik geen zin in had om te doen wat ik wou doen. En ik start hem een half uurtje geleden op, en dat doet hij 100% goed. _/-\o_

En mijn DVD-speler is ineens verdwenen in windows, maar dat intresseer me even niet. aan eentje had ik al genoeg en ik kan hem missen als kiespijn.

Specificaties computer:

AMD Athlon 64 6000+ processor. AM2 boost is ingeschakeld.
Hij draait op 3.2 GHz

4096 MB Werkgeheugen DDR2. @800MHz. (dual-channel)
2 bankjes. 4 sloten op moederbord.

750 GB Hitachi Harddisk 7200 rpm.
SATA

HL-DT-ST DVD-RAM brander, SATA

ASUS Nvidia GeForce EN GTS 250 DK
gpu: 746 mhz dacht ik en 2000 mhz geheugen (weet ik niet zeker)

CoolerMaster 460 W voeding, :+

Moederbord:
AsRock K10N78-1394

Dit zijn alle gegevens van mijn computer, als je meer wilt weten, hoor ik het wel.

Is mijn videokaart naar zijn grootje of ligt het volgens jullie ergens anders aan?

Ga me geen ingewikkelde dingen vragen of ingewikkelde antwoorden geven want ik weet er niet veel van. Graag simpel antwoord dus! :P

Ik speel er regelmatig GTA 4 op en FIFA 2010.
en verder een beetje msn en hyves etc.

gr.
lars

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-04 16:58

Patjeee

Ik woon in Boston MA

doe gewoon RMA dan? je hebt toch garantie of niet :+
lijkt mij gewoon kapotte graka hoor

[ Voor 26% gewijzigd door Patjeee op 05-12-2009 15:44 ]

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Ja, gewoon maar RMA sturen.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Verwijderd

Is de PSU niet krachtig genoeg ?

Ik heb gelezen dat je een 500+ PSU nodig hebt om hem te draaien.

• M4gick
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-10-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 17:17:
Is de PSU niet krachtig genoeg ?

Ik heb gelezen dat je een 500+ PSU nodig hebt om hem te draaien.
Da's nVidia's veelste hoge req., puur gericht op mensen die een 450 watt Sweex ofzoiets voeding hebben, die kunnen dan gaan zeiken. Maar inprincipe moet een A merk 400-450 watt voeding genoeg zijn voor die kaart.