Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de volgende vraag ik heb een acer aspire 7730G en deze heb ik voorzien van een update explorer 8 en daar zat een fout ik, hij wilde maar 2 updates binnen halen en dat lukte niet, volgens Microsoft om een oplossing gevraagd want ik weet niet naar welk nummer je van acer moet bellen want ik het weekend heb je er niks aan. vervolgens had ik de tip gekregen om windows 7 volledige installatie te doen zo gezegd zo gedaan had ook een back up van mijn laptop gemaakt en op de D schijf geparkeerd dacht ik , maar goed lang verhaal kort windows 7 staat er op maar niks meer van Acer hoe krijg ik dat er nu weer op ... kan ik nu gewoon de recovery dvd die ik gemaakt had erover heen ztten of ben ik dan weer alles kwijt en moet ik dan weer Windows 7 installeren diegen die een oplossing heeft mag mij mailen op lee476@kpnplanet.nl want ik weet niet meer hoe ik al die standaard dingen van Acer er weer opkrijg.

alvast bedankt _/-\o_

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-12 17:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welkom op GoT.

We mailen geen antwoorden over het algemeen en ik weet niet precies wat je bedoelt met "er staat niks meer van Acer op"; mogelijk kan je op hun site die software downloaden maar over het algemeen raad ik dat af tenzij het drivers zijn en/of specifieke programma's voor het aansturen van bepaalde functies zoals eem multimedia keyboard.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof