"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Verwijderd
Ik snap niet echt wat je iPhone nou doet; hij sorteerd op Artist, niet op Album Artist, dat snap ik nog. Maar dat hij dan maar 1 artist van je VA album (Tracy Chapman) laat zien is eigenlijk ook al raar. Doet hij hetzelfde als je bijvoorbeeld bij de M op zoek gaat naar Moby? (Aangezien die ook bij je VA lijst hoort)
Is het niet makkelijker (ook in onderhoud) om gewoon een playlist aan te maken die je VA noemt? Dan hoef je ook alleen maar tracks er in en uit te slepen ipv dat je telkens bij nummers VA als Album Artist in moet stellen.
Is het niet makkelijker (ook in onderhoud) om gewoon een playlist aan te maken die je VA noemt? Dan hoef je ook alleen maar tracks er in en uit te slepen ipv dat je telkens bij nummers VA als Album Artist in moet stellen.
Nee, dat is ook het probleem. The Killers en Moby bijvoorbeeld kan ik niet terugvinden in de lijst van artiesten.Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 13:07:
Ik snap niet echt wat je iPhone nou doet; hij sorteerd op Artist, niet op Album Artist, dat snap ik nog. Maar dat hij dan maar 1 artist van je VA album (Tracy Chapman) laat zien is eigenlijk ook al raar. Doet hij hetzelfde als je bijvoorbeeld bij de M op zoek gaat naar Moby? (Aangezien die ook bij je VA lijst hoort)
Het maken van een afspeellijst zie ik niet zo zitten. Ik probeer mn muziek zo georganiseerd mogelijk te houden, en al die losse nummers in mn iTunes heb ik ook een hekel aan. Vandaar dat ik ze groepeer.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Inderdaad. Die heb ik zelf ingesteld, Sort Album Artist = VA; Sort Artist = VA. Nog steeds raar dat die dan 'Tracy Chapman' laat zien ipv VA, maargoed. Heb die Sort-velden leeggemaakt en nu werkt het wel goed. Joepie!Marijn100 schreef op zondag 06 december 2009 @ 23:15:
hier moet je is naar kijken
[afbeelding]
in iTunes
~ James May