Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-07 16:45
Ik probeer een Ninja Mini rev. B op een AM3 socket te bevestigen. Ik heb de handleiding gevolgd, en ik krijg de koeler er niet op. Ik moet erg veel kracht uitoefenen, en durf niet teveel kracht uit te oefenen omdat ik bang ben dat ik het moederbord of de CPU beschadig.

Nu is op de bevestigingsclip de mogelijkheid om deze op 3 standen te zetten, en hem dus iets losser te doen.
Als ik daarmee de CPU-koeler erop zet, dan zit hij niet heel vast, ik kan hem zelf nog heen en weer schuiven.

Ik heb op het forum van Scythe zelf een topic gevonden en daar beweren ze dat ik gewoon kracht moet uitoefenen, en dat alles dat wel moet kunnen hebben.

Wat denken jullie?

Het moederbord is een Gigabyte MA785GMT-UD2H.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-07 11:41
kan best veel kracht hebben hoor, maar probeer het eens op die losse manier wat je zegt en check je temps, als die ok zijn, waarom zo neit laten zitten dan

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Ben net bezig met de PC in elkaar zetten, dus nog niet zover gekomen dat ik de temps kan testen.

Maar dat is wel een goede tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
mijn ninja 2 lijkt ook niet echt super strak erop te zitten maar zit toch gewoon goed vast hoor

de mijne heeft daar integen 3 standen

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Mijn fout, moeten er idd 3 zijn, veranderd in mijn post.

Op welke stand heb jij hem zitten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
TheTMC schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 12:47:
Mijn fout, moeten er idd 3 zijn, veranderd in mijn post.

Op welke stand heb jij hem zitten dan?
middelste stand heb ik hem op de bovenste stans lukt het NET niets dus toen op middstle stand gezet en dat zit gewoon goed vast

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnermo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-06 00:26

Gnermo

All about that bass!

Je moet gewoon het clipje er stevig op drukken. Als hij maar recht gaat kan er vrij weinig gebeuren..

Als het clipje heel erg naar links of rechts buigt tijdens het naar beneden drukken, stop dan, want dan breekt hij namelijk gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
ik heb hem er nu op gekregen, wel op de strakste stand. Hij zit, dus maar laten zitten, en er niet meer aankomen.
Pagina: 1