Ik probeer een Ninja Mini rev. B op een AM3 socket te bevestigen. Ik heb de handleiding gevolgd, en ik krijg de koeler er niet op. Ik moet erg veel kracht uitoefenen, en durf niet teveel kracht uit te oefenen omdat ik bang ben dat ik het moederbord of de CPU beschadig.
Nu is op de bevestigingsclip de mogelijkheid om deze op 3 standen te zetten, en hem dus iets losser te doen.
Als ik daarmee de CPU-koeler erop zet, dan zit hij niet heel vast, ik kan hem zelf nog heen en weer schuiven.
Ik heb op het forum van Scythe zelf een topic gevonden en daar beweren ze dat ik gewoon kracht moet uitoefenen, en dat alles dat wel moet kunnen hebben.
Wat denken jullie?
Het moederbord is een Gigabyte MA785GMT-UD2H.
Nu is op de bevestigingsclip de mogelijkheid om deze op 3 standen te zetten, en hem dus iets losser te doen.
Als ik daarmee de CPU-koeler erop zet, dan zit hij niet heel vast, ik kan hem zelf nog heen en weer schuiven.
Ik heb op het forum van Scythe zelf een topic gevonden en daar beweren ze dat ik gewoon kracht moet uitoefenen, en dat alles dat wel moet kunnen hebben.
Wat denken jullie?
Het moederbord is een Gigabyte MA785GMT-UD2H.