PHP - mensen laten registreren

Pagina: 1
Acties:
  • 294 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben volop met php bezig, maar hoe dat ik mensen kan laten registreren op mijn website lukt toch nog niet helemaal.

Zijn er ergens leuke EN VEILIGE tuts?

Of zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:50

DukeBox

loves wheat smoothies

Wat heb je zelf al gevonden ? Mocht je een specifiek probleem hebben kan je dat hier wel stellen, maar volledige scripts zal je echt zelf moeten zoeken. Daarnaast, 'lukt toch niet helemaal'.. wat lukt toch niet helemaal ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JefSnare
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-11-2020
Een tut kan makkelijk en veilig lijken maar om het goed dicht te gooien zul je zelf moeten duiken in functies van PHP. Hier kun je een basis vinden.

offtopic:
Alleen omdat sinterklaas in het land is ;)

[ Voor 6% gewijzigd door JefSnare op 05-12-2009 12:07 ]

Twitter Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 09:15

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

PRG is geen afhaalbalie. Niet voor kant en klare scripts, maar ook niet voor precies die ene tutorial die exact beschrijft wat jij wilt hebben (over het algemeen bestaan dergelijke tuts niet).

Bedenkt trouwens dat je veilig programmeren niet doet door het overtikken uit een tutorial, maar door te begrijpen wat elk stukje code doet en wat de impact is van dat stukje code.

Mocht je een wat concreter (zie post van DukeBox) probleem hebben bij het implementeren van je registratie gedeelte dan mag je een nieuw topic starten. Dit topic gaat dicht.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Dit topic is gesloten.