Toon posts:

Vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Domme vraag misschien, :P
maar kan ik een DLINK Switch 1000/100Mb via een Cat5e kabel aansluiten op mijn ouwe HUB beneden? Gewoon om kabel te hebben op de boven- en benedenverdieping en niet van dat stomme draadloze netwerk af te hangen (al veel slechte ervaringen mee gehad)...

• kwaakvaak_v2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-02 23:57
ik zou die oude hub vervangen voor die switch en die hub boven zetten als die hub nu gebruikt wordt als knooppunt voor meerdere apparaten/verbindingen.

Driving a cadillac in a fool's parade.

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-02 15:05
Ik zou eerder afscheid nemen van die hub (hallo, tis bijna 2010! :P) want dat komt de performance van je netwerk ook niet echt ten goede.

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

• kwaakvaak_v2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-02 23:57
Bart schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 10:55:
Ik zou eerder afscheid nemen van die hub (hallo, tis bijna 2010! :P) want dat komt de performance van je netwerk ook niet echt ten goede.
dat ook maar iets zegt mij dat de de ts geen zin heeft om max 20 euro uit te geven voor een tweede 5 ports switch ;)

Driving a cadillac in a fool's parade.

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-03 11:04
Vraagje:

Kan je de volgende keer het onderwerp van je vraag gewoon in de titel van het Topic laten terugkomen? Dat houd het allemaal wat overzichtelijker ;)

http://axrotterdam.blogspot.nl

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Een gigabit switch kost toch wel ietsjes meer,

Maar het antwoord is ja dat kan maar je draait dan wel op de langzaamste snelheid (die van de hub waarschijnlijk) en het is geen switch dus je deelt je bandbreedte met alles wat aan de hub hangt. Vervangen door een gigabit switch zoals hierboven is voorgesteld is aanbevolen maar niet noodzakelijk

En ja kies voortaan een betere titel. @mods title fix?

[ Voor 4% gewijzigd door jeanj op 05-12-2009 11:25 ]

Everything is better with Bluetooth

Pagina: 1