Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenton 2.0
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-09 09:59
Beste mede tweakers,

Had gister avond mijn laptop op mijn z-5500 systeem aangesloten maar geluid kwam maar uit 1 kant. Ik een beetje wrikken maar deed het maar af en toe uit bijde kanten dus ik dacht ik pak een andere kabel. trek de stekker eruit en het blijkt dat de het kopje (in mijn audio jack) is afgebroken.
Weet iemand een oplossing om deze eruit te krijgen? heb ook mijn laptop al open geschroefd maar het huisje van de jack zit pot en pot dicht.

gr,

Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uzafun
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-10-2024
ooit hetzelfde verhaal weleens gehoord van iemand die de afgebroken delen met secondenlijm aan elkaar had geplakt en het er daarna uit kon trekken .
voorzichtig dat je niet naast de plug komt met de lijm :) !

[ Voor 4% gewijzigd door uzafun op 05-12-2009 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenton 2.0
uzafun schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 10:10:
ooit hetzelfde verhaal weleens gehoord van iemand die de afgebroken delen met secondenlijm aan elkaar had geplakt en het er daarna uit kon trekken .
voorzichtig dat je niet naast de plug komt met de lijm :) !
Kijk daar heb ik wat aan tnnx;)
hij is ook nog redelijk gunstig afgebroken. net voor het eerste zwarte lijntje zeg maar ga t zo ff proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter.S
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 21:07

Wouter.S

e^(i*pi ) +1 = 0

Ik zou wel aanraden zéér weinig secondelijm te gebruiken. Als de lijm tussen de twee delen uitgeperst wordt heb je namelijk een probleem. Dan zit niet alleen het topje maar de volledige pin vast ;)

Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenton 2.0
Gelukt!!!!!!
lukte eerste 5 a 6 keer niet met lijmen dus werd kwaad en drukte de stekker met vollekracht in en trok m dr uit. dacht dan maar een externe geluidskaart. maar tot mijn verbazing was ie nu wel blijven plakken. tnnx uzafun;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:49

Nikeo

Jawelles

One to remember for all of us!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Zitten die stekkertjes zo slap in elkaar? Ik lees best vaak dat dit gebeurt (en altijd in laptops trouwens, nooit in mp3 spelers)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Pagina: 1