Marcus, allias "Stephen hawking"
Brummen.
Beste forum lezers.
Ik ben al anderhalve week voor een vriendin bezig een probleem
op te lossen i.v.m. het geen verbinding hebben met het
netwerk.
Ze heeft een laptop met Vista Home sp1.
Ze heeft een draadloze vodafone modem,gprs en/of hsdpa, type: K3520-Z
Als je verbinding probeert te krijgen zie je een bericht: verb. met netwrk, externe server reageert niet-
ongeldige waarde in het veld eigenschapppen.
Fout code 815, probeer verbinding te krijgen via Wanminipoort PPPoe.
Ik ben behoorlijk bijdehandt met computers, ik sleutel uit allemaal losse hardware en software onderdelen
complete computers in elkaar, ik heb twee rechterhanden, ik lees veel over
computerproblemen op internet, etc... maar dit probleem is écht hardnekkig, en ik kom er niet uit!
Het heeft (volgens mijn logica) te maken met het feit dat Vista de combinatie: 'draadloze hsdpa/gprs
USB modem met de-
desbetreffende software erop niet goed herkent en het apparaat niet correct verbindt met het
netwerk, en uiteraart de servers in het netwerk.
Ik heb al óver de hondert artikelen gelezen, de ene zegt dit, de andere zegt dát, een andere zegt dat
het flashen met firmware tot een brick kan leiden, dus dat durf ik niet. (het is niet van mij)
Wie heeft er na dit hele verhaal een oplossing!!??
Groeten van "Stephen hawking" (die zou het wel weten denk ik!)
Brummen.
Beste forum lezers.
Ik ben al anderhalve week voor een vriendin bezig een probleem
op te lossen i.v.m. het geen verbinding hebben met het
netwerk.
Ze heeft een laptop met Vista Home sp1.
Ze heeft een draadloze vodafone modem,gprs en/of hsdpa, type: K3520-Z
Als je verbinding probeert te krijgen zie je een bericht: verb. met netwrk, externe server reageert niet-
ongeldige waarde in het veld eigenschapppen.
Fout code 815, probeer verbinding te krijgen via Wanminipoort PPPoe.
Ik ben behoorlijk bijdehandt met computers, ik sleutel uit allemaal losse hardware en software onderdelen
complete computers in elkaar, ik heb twee rechterhanden, ik lees veel over
computerproblemen op internet, etc... maar dit probleem is écht hardnekkig, en ik kom er niet uit!
Het heeft (volgens mijn logica) te maken met het feit dat Vista de combinatie: 'draadloze hsdpa/gprs
USB modem met de-
desbetreffende software erop niet goed herkent en het apparaat niet correct verbindt met het
netwerk, en uiteraart de servers in het netwerk.
Ik heb al óver de hondert artikelen gelezen, de ene zegt dit, de andere zegt dát, een andere zegt dat
het flashen met firmware tot een brick kan leiden, dus dat durf ik niet. (het is niet van mij)
Wie heeft er na dit hele verhaal een oplossing!!??
Groeten van "Stephen hawking" (die zou het wel weten denk ik!)