Krijg via Vodafone te horen dat zij de N900 nog niet ondersteunen voor het internet.
Zijn er andere oplossing totdat Vodafone hier wel werk van maakt.
Zijn er andere oplossing totdat Vodafone hier wel werk van maakt.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Verwijderd
Geef dan eens aan wat er precies niet goed gaat, en waar je zelf denkt dat het aan ligt. Dat kleine beetje zelfinitiatief verwachten we hier wel namelijkVerwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 02:03:
Van alles al geprobeerd, deels met instellingen van mijn "oude" E71.
Ook met en zonder Proxy.
Beetje topickaping dit, heVerwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 11:37:
Ik zit er zelf ook aan te denken om vodafone te nemen, maar is het signaal van vodafone wel goed ??
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Verwijderd
Verwijderd
kan iemand anders dit ook bevestigen?, want ik heb een nieuw Vodafone abonnement afgesloten icm de N900 en hoop toch minimaal gewoon VOIP te kunnen gebruiken (een van de redenen om voor deze telefoon te gaan).Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 19:14:
N900 en Vodafone is geen succes. het werkt wel maar Vodafone blokkeerd van alles. Voip werkt niet (en mag niet), word zelfs gescrambled. MSN werkt geregeld niet en als je je N900 normaal gebruikt verbruik je al snel 100mb aan data per dag. Dit is veel meer dan de fup van vodafone toestaat. Heb mijn contract verlenging geannuleerd en ben naar t-mobile inclusief web en walk plus overgestapt. Hier mag je wel voipen, tethering word getolereerd geen geblokkeerde poorten en geen fup.
[ Voor 6% gewijzigd door Felix303 op 07-12-2009 21:30 ]
Verwijderd
Sorry dat het misschien wat lullig klinkt, maar waarom heb je dan een Vodafone abonnement afgesloten? Het staat al heel erg lang duidelijk in de algemene voorwaarden dat het niet mag. Dat het tot voor kort wel kon en schijnbaar nu niet meer (of moeilijker) is eigenlijk niet van belang, je hoort je aan de algemene voorwaarden te houden van je aanbieder.Felix303 schreef op maandag 07 december 2009 @ 21:25:
[...]
kan iemand anders dit ook bevestigen?, want ik heb een nieuw Vodafone abonnement afgesloten icm de N900 en hoop toch minimaal gewoon VOIP te kunnen gebruiken (een van de redenen om voor deze telefoon te gaan).
nee hoor klinkt niet lullig, maar ik ben voor Vodafone gegaan omdat ik ervan uit ging dat dit qua internet snelheid en algehele betrouwbaarheid een van de beteren was, en een paar maanden geleden wist ik niet dat VOIP niet zou zijn toegestaan. Trouwens, er zijn er niet veel over als je dat wel wilt volgens mij. En ik wil eventueel best internet totaal Blox nemen, waarmee het wel mag.Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 21:32:
[...]
Sorry dat het misschien wat lullig klinkt, maar waarom heb je dan een Vodafone abonnement afgesloten? Het staat al heel erg lang duidelijk in de algemene voorwaarden dat het niet mag. Dat het tot voor kort wel kon en schijnbaar nu niet meer (of moeilijker) is eigenlijk niet van belang, je hoort je aan de algemene voorwaarden te houden van je aanbieder.
Je kan trouwens dan nog steeds prima VoIP gebruiken op je N900, alleen misschien niet over je vodafone dataverbinding, maar via Wifi werkt het prima.
[ Voor 3% gewijzigd door Felix303 op 07-12-2009 21:40 ]
Verwijderd
Volgens mij moet vodafone gewoon MSN leveren. Dat vodafone blijkbaar vaak storingen heeft is wellicht een reden om te klagen. Volgens mij moet MSN en chatten gewoon kunnen. Zoniet dan bij vodafone klagen. (ik geef toe dat klagen bij telecom aanbieders soms weinig effect heeft, maar met genoeg publieke druk veranderen ze hun gedrag wel).Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 19:14:
N900 en Vodafone is geen succes. het werkt wel maar Vodafone blokkeerd van alles. Voip werkt niet (en mag niet), word zelfs gescrambled. MSN werkt geregeld niet en als je je N900 normaal gebruikt verbruik je al snel 100mb aan data per dag. Dit is veel meer dan de fup van vodafone toestaat. Heb mijn contract verlenging geannuleerd en ben naar t-mobile inclusief web en walk plus overgestapt. Hier mag je wel voipen, tethering word getolereerd geen geblokkeerde poorten en geen fup.
Verwijderd
Ik heb ook al een hele tijd vodafone. Ik heb totaal geen problemen, het is lekker snel op me iPhone. Ik gebruik geen voip. Maar MSN regelmatig en gebruik internet tethering. Gebruik gemiddeld tussen de 1 en 2 gig per maand maar tot op heden nog geen problemen gehad.Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:02:
Ik heb al jaren vodafone inc internet blox, altijd voip gebruikt op mijn toestellen, maar sinds 4 dagen heb ik ook N900 . Maar nu kan ik geen skype gebruiken via vodafone netwerk krijg allen rare geluiden als ik iemand probeer te bellen. Via wifi of andere provider(t-mobile) werkt het prima. Ik heb vaandag naar vodafone gebeld om te vragen waar ligt probleem aan, ik heb geen duidelijke antwoord gekregen van hun. Volgens jongen van de klantenservice kon ik het beste voip blox nemen voor 5 euro meer per maand waardoor ik voip kan gebruiken en meer data heb per maand.
Wat ik raar vind is dat ik wel kan bellen via skype allen krijg rare geluiden in plaats van een stem. Je zou zeggen dat ze port van skype blokkeren maar skype gebruikt port 80, meeste internet verkeer gaat via port 80 dus dan zouden we geen internet hebben.
Het lijkt meer dat ze pakket van skype proberen te blokkeren.
P.S. MSN werkt ook niet.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq