Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:18
hai,

Ik heb sinds een paar dagen een Z-5500 setje, werkt op zich prima, alleen heeft de voeding (of versterker, iig het elektronica gedeelte in de sub) last van coil whine. Ik hoor continu geluid van dat ding zodra er spanning op het gehel staat (de main powerswitch achterop de sub op 'aan').
In het begin was het echt superirritant en best hard ook, maar het wordt steeds minder geloof ik, soms gaat ie nog ff een minuutje tekeer, en dan is ie weer een half uur stil ofzo.
Echter is het wel irritant omdat ie soms ineens spontaan geluid begint te maken.

Ik vraag me het volgende af;

Doet ie dit omdat er iets niet goed vast zit, of een component misschien stuk aan het gaan is, of kan het geen kwaad? Zou ik hiervoor RMA aan kunnen vragen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KooolaNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 03:42

KooolaNL

Hurry up noob microwave

ik heb dit bij mijn x-530 ook en kan geen kwaad ofzo denk ik

hier kon u advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:25

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Tsja, Coil whine is alleen irritant maar niet schadelijk. Ik zou het lekker RMA sturen of direct met Logitech regelen. die gozers zijn erg goed in garanties en geven je 99 van de 100 gevallen gewoon nieuw spul mee, afgeleverd bij je thuis :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:18
Klopt, had ff geen update meer gepost, maar vrijdag wordt mijn set omgeruild :) niet via logitech maar de retailer waar ik besteld had :)