Ik heb net een Terratec Pro kaartje kunnen bemachtigen, dus meteen maar even cs gestart. Maar het verschil was echt groot, dat had ik dus helemaal niet verwacht. Nu hoor je gewoon alles! Zijn er trouwens nog andere spellen waarbij je goed het verschil kunt horen?
A3D vind ik persoonlijk veel beter dan EAX. Je hoort echt waar het geluid vandaan komt.
Een ander spel waar je het heel goed in hoort is Deus Ex, wellicht kun je die eens spelen. Je hoort echt waar de ventjes zijn, dat scheelt een hoop want dan hoef je niet steeds te kijken.
En die demos zijn uiteraard heel kewl. Met name die SoundRoom (wat het ook mag heten). Je kunt gewoon precies horen waar de balletjes zicht bevinden als ze om je heen draaien, dat is heel gaaf.
Een ander spel waar je het heel goed in hoort is Deus Ex, wellicht kun je die eens spelen. Je hoort echt waar de ventjes zijn, dat scheelt een hoop want dan hoef je niet steeds te kijken.
En die demos zijn uiteraard heel kewl. Met name die SoundRoom (wat het ook mag heten). Je kunt gewoon precies horen waar de balletjes zicht bevinden als ze om je heen draaien, dat is heel gaaf.
http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo
Is het met UT ook goed te horen en wat kost zo'n kaartje ongeveer?