• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-01 16:41
Na mijn aanschaf van een PCH C-200 is mijn vader ook geinteresseerd in een mediaplayer. Echter, hij is een digibeet, en de besturing van de C-200 (naast andere factoren) is een beetje gecompliceerd voor hem

Mijn vraag luidt: Wat is de meest eenvoudige, simpel te bedienen mediaplayer die uit is op dit moment? Hij moet aan de volgende vereisten voldoen:

- Eenvoudig te bedienen
- Redelijk geprijsd
- Mogelijkheid om lokale opslag te gebruiken (Intern)
- Netwerkstreams afspelen

Nu bevatten de meeste players ook de laatste 2 vereisten, maar zoals gezegd, het moet simpel en duidelijk zijn en goed geprijsd. Waarschijnlijk zal hij gewoon vanaf mijn C-200 de films streamen die hij wil kijken, dus de lokale opslag wordt alleen gebruikt om zijn soort muziek te downloaden of bepaalde applicaties te gebruiken.

• famod
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-02 16:01
Hmm hoewel niet helemaal volgens je verzoek wil ik je toch wijzen op de HDI Dune of Base 3.0. Beide modellen zijn qua functionaliteit vergelijkbaar met de PCH C-200, maar bieden een 'meer afgerond' product: minder losse eindjes die je als gebruiker zelf bij elkaar kan/moet knopen.
De prijs is er echter wel naar.
Voor andere NMTs zou ik de pricewatch gift guide nemen, pagina 2:
reviews: Pricewatch Gift Guide
Nummers 1, 3 en 4 bieden een simpele(re) en vooral goedkopere NMT welke wat mij betreft voldoen aan de eisen die je stelt: voor opslag zal je echter in het lagere prijssegment al snel aangewezen zijn op een externe usb-hd.